به گزارش روز شنبه ایرنا، سید حسن شفعتی در این پیام ارتحال ملکوتی عالم وارسته و مجاهد، حضرت آیت الله حاج سید مهدی ابن الرضا خوانساری، علامه مجاهد، فقیه عالم، دلداده اهل البیت (ع)، صاحب تالیفات فاخر، موسس حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) خوانسار و روحانی پر توان و با اخلاص در نشر معارف اسلامی را تسلیت گفت.
وی با اشاره به انجام خدمات فراوان علمی، اجتماعی و پرورش طلاب و فضلا، درگذشت آن مرحوم را موجب تالم و تاثر مردم خوانسار دانست.
فرماندار خوانسار در ادامه این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و بیت آن فقید سعید و همه ارادتمندان ایشان تسلیت گفت و از خداوند منان علو درجات آن عالم مجاهد و فقیه وارسته را مسالت کرد.
آیت الله سیدمهدی ابن الرضا(ره) ، عالم وارسته و رئیس حوزه علمیه خوانسار عصر جمعه گذشته
دار فانی را وداع گفت.
مراسم تشییع آیت الله سیدمهدی ابن الرضا خوانساری روز یکشنبه ششم فروردین ماه ساعت 16 از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در قم برگزار می شود.
مراسم ختم این عالم وارسته روز یکشنبه ششم فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم و با حضور علما، اساتید، طلاب و مردم متدین برگزار می شود.
ت/6994 / 6022 خبرنگار:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.