احمدرضا سعیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طبیعت افسرده ما انسان ها را نیز افسرده می کند و نشاط و شادابی را از ما می گیرد.
وی تأکید کرد: طبیعت و محیط زیست ازیک نظام آراسته و صالح برخوردار است و ازآن جایی که متعلق به همه ما می باشد، نگهداری ومراقبت از آن وظیفه همگانی است.
عضو شورای شهر آران و بیدگل افزود: براساس تئوری پنجره شکسته، عادت های بد به شدت رواج پیدامی کند و ریختن زباله هم یکی از این عادت های بد انسان ها درطبیعت است که رواج آن به شدت زیان بار است.
وی با اشاره به حدیث پیامبر اسلامی که می فرماید از زمین حفاظت کنید، به درستی که آن مادر شماست گفت: طبیعت هم انسان هایی را که با او مهربانند را دوست دارد.
سعیدی تصریح کرد: بشرنیازمند چهار رابطه خوب با خودش، با دیگران ، با طبیعت و با خداست و برای اینکه با طبیعت رابطه خوبی برقرار کند باید با اومهربان باشد.
وی با تجلیل از اقدام زیبای خبرگزاری جمهوری اسلامی در راه اندازی پویش نه به زباله خاطرنشان کرد: باید به زباله ها نه بگوییم تا طبیعت را زیباترنگه داریم ومهربانی خود را به طبیعت اثبات کنیم.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.