به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی روز چهارشنبه در دیدار مسئولان این شهرستان با وی از حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان تنها رهبر صالح در جهان یاد کرد و گفت: این تنها حرف ما به علت تعصب نیست بلکه حرف بیگانگان نیز می باشد چون همه رهبران کشورها مبتلا به فساد اخلاقی و یا فساد اقتصادی هستند و برخی نیز مبتلا به هردو این فساد هستند.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: باید پست ها و مسئولیت ها به کسانی واگذار شود که شهوت پست و مقام نداشته باشند.
وی افزود: پست و مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی باید به کسانی داده شود که از کارایی لازم، تجربه و تخصص برخوردار و همچنین انگیزه کار و خدمت کردن به مردم را داشته باشند.
آیت الله نمازی خاطرنشان کرد: در نظام توحیدی شهر، قوم و خویش مطرح نیست بلکه امت اسلامی مطرح است و باید کسانی مسئولیت قبول کنند که درد و غصه مردم را داشته باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، تصریح کرد: همه شهیدان جان خود را فدا و قربانی اسلام کردند.
وی با بیان این که رمز پیروزی دین مبین اسلام این است که امامان معصوم (ع)، حضرت امام علی (ع) و امام حسین (ع) خود را فدای اسلام کردند، افزود: اگر این تفکر، منش و روحیه در مسئولان ما وجود داشته باشد، تمام مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.
آیت الله نمازی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: شیعه در مدت 14 قرن در انزوا، حاشیه و تحت سلطه پادشاهان که بر سرزمین کهن ایران، حاکم بوده اند، قرار داشته است.
امام جمعه کاشان یادآور شد: با عنایت خداوند سبحان، امام راحل، انقلاب اسلامی را بوجود آورد که ظهور حضرت بقیه الله حضرت مهدی (عج) را در پی خواهد داشت.
وی هدایت امت اسلامی، مبارزه با جبهه نفاق و عزت مسلمانان را از جمله نشانه های دولت کریمه حضرت صاحب الزمان (عج) برشمرد و یادآور شد: هیچ رهبر شیعه تاکنون با استکبار کنار نیامده و سازش نکرده و هم اکنون نیز رهبر فرزانه انقلاب در مقابل جبهه استکبار و صهیونیسم ایستاده است.
امام جمعه کاشان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در عصر ظهور تحقق می یابد، همچنین اظهار کرد: در عصر امام زمان (عج) از وجود فقیر و فقرا خبری نیست.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.