به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های آخرین نمازجمعه سال 95 سمیرم در حسینیه انقلاب اسلامی این شهر اظهار کرد: رهبر انقلاب، هرسال با اعلام شعاری به دنبال تحرک بخشی به قوای مختلف و مردم در مسیر پیشرفت نظام جمهوری اسلامی هستند و این سال ها کلید واژه اقتصاد در شعارها نمود بیشتری دارد.
وی خاطر نشان کرد: ابتدای سال 95، رهبر عزیز انقلاب، برای نشان دادن اهمیت موضوع اقتصاد، کلمه اقتصاد را در کنار مقاومت و همراه با اقدام و عمل بیان فرمودند که متاسفانه همچون سال های گذشته اقدام جدی و شایسته ای صورت نگرفت.
خطیب جمعه سمیرم اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی آنگونه که انتظار می رفت هنوز محقق نشده که البته در این زمینه تنها دولت مقصر نیست بلکه برای تحقق چنین امری نیازمند همدلی دستگاه های مختلف با حمایت مردم و ملت متدین است.
حجت الاسلام رجایی پور حمایت نکردن از تولید داخلی، ورود کالای قاچاق و غیر قاچاق و افزایش روز افزون فشار اقتصادی دشمنان را از دلایل عدم تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و ابراز امیدواری کرد: همه دستگاه ها برای تحقق شعار سال آینده متحد و هماهنگ شوند تا تحقق اقتصاد مقاومتی عینی و واقعی شود.
امام جمعه سمیرم با اشاره به سنت خانه تکانی اسفند ماه ایرانیان، تصریح کرد: باید برای سال جدید دل ها را نیز خانه تکانی کرد و با دور ریختن بدی ها و کینه ها، صداقت و همدلی را جایگزین کرد.
حجت الاسلام رجایی پور با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: سوره کوثر از سوی پروردگار برای این بانوی بزرگوار نازل شده و ایشان بهترین الگو برای همگان بویژه زنان جامعه است.
شهرستان سمیرم با افزون بر 100هزار جمعیت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان در دامنه رشته کوه دنا واقع شده است.
ت/7147 خبرنگار: محمود افشاری- انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.