**رضا اسدی فر معاون صنعت و بازار ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: سرفصل های بسیاری در بخش افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تولید با استفاده از تکنولوژی نانو در فولاد مبارکه وجود دارد.

**کیفیت هوای اصفهان از 24 ساعت گذشته تا امروز(سه شنبه) برای سومین روز پیاپی در شرایط ناسالم برای گروه های حساس شامل کودکان، بیماران و کهنسالان قرار گرفت.

**حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات عصر دوشنبه وارد اصفهان شد و با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و رئیس حوزه علمیه اصفهان دیدار کرد.

**شرکت فولاد مبارکه اصفهان به مرحله فینال جایزه جهانی مدیریت دانش محور(MAKE) آسیا در سال 2017 راه یافت.

**امیرحسین شیرانی مدیر امور بیمارستانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: 77 درصد از سکته های قلبی گزارش شده در استان در 2 سال گذشته مربوط به مردان و 23 درصد مربوط به زنان بوده است.

**دکتر غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: بر اساس آمار موجود در استان 78 درصد از صدمه های وارد شده به مردم در حوادث چهارشنبه سوری به ناحیه صورت و بیشتر ناشی از انفجار ترقه یا آتش سوزی بوده است.

**مهدی بقایی رییس سازمان زیباسازی شهر اصفهان از اجرای 16 پروژه زیباسازی ویژه نوروز سال 96 از جمله دیوارنگاره، نماد حجمی و فضاسازی شهری با موضوع شهدا در سطح شهر اصفهان خبر داد.

** بیشترین بارندگی در 24 ساعت گذشته در استان اصفهان در شهرستان سمیرم با 6.6 میلیمتر بارش، ثبت و گزارش شد.

گ/6994/6027**خبرنگار: آرزو فلاح **انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.