به گزارش ایرنا، علیرضا حبیبی شامگاه دوشنبه پس از پایان دیدار تیم های شهرداری کاشان و هیات هندبال مرودشت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازی امروز حساسیت ویژه ای داشت و ما در حالی به این بازی پای گذاشتیم که در کورس قهرمانی با سه تیم دیگر لیگ بودیم ولی همه پیش بینی می کردند ما قهرمان این دوره از رقابت ها می شویم.
وی بیان کرد: در حالی که عملکرد بازی های قبل را نداشتیم توانستیم با پیروزی مقابل حریف به قهرمانی دست یابیم.
وی اظهار داشت: امروز می دانستیم که حساسیت بازی بسیار زیاد است و شاید این حساسیت ما را دچار مشکل کند ولی کلید قهرمانی دست بازیکنان ما بود.
حبیبی تصریح کرد: امروز با توجه به این ک ه تیم های نفت و گاز گچساران و سپاهان اصفهان به عنوان رقیبان ما دیدارهای پیش روی خود را بردند باید حتما مقابل تیم مرودشت پیروز می شدیم.
وی ضمن تبریک این قهرمانی به مردم و مسئولان کاشان اظهار کرد: با این پیروزی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در لیگ باشگاه های آسیا شرکت می کنیم.
تیم شهرداری کاشان با پیروزی مقابل تیم هیات هندبال مرودشت از چارچوب هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر هندبال، عنوان قهرمانی این لیگ را به خود اختصاص داد.
در این دیدار که عصر روز دوشنبه در سالن ورزشی 7 مهر کاشان برگزار شد تیم میزبان موفق شد با نتیجه 30 بر 28 حریف خود را شکست دهد.
در پایان مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تیم شهرداری کاشان با کسب 27 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.