به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی روز یکشنبه در یادواره 342 شهید منطقه فرهنگی کاشان در سالن اجتماعات ملامحسن فیض کاشانی دانشگاه کاشان اظهار کرد: شهیدان چراغ راه هدایت همه آحاد جامعه، مسئولان و مردم هستند.
وی افزود: آسایش و امنیت امروز جامعه به برکت رهبری های حضرت امام خمینی (ره)، رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و خون شهیدان و خانواده معظم آنان بوجود آمده است.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: شهیدان به شهادت رسیدند که نمیرند و زنده باشند و ححقیقت را به درستی یافتند و در این مسیر تا آخر شجاعانه حرکت کردند.
نعمتی تاکید کرد: همه باید مانند شهیدان در مسیر حقیقت با پیشه کردن صبر و استقامت محکم حرکت کنند و هرگز به چپ و راست نیندیشند.
وی با بیان این که مقام شهیدان بسیار متعالی است، یادآور شد: شهدا نیازمند برگزاری یادواره نیستند بلکه ما با برگزاری این یادواره ها از منش شهدا در درگاه خداوند متعال مسالت می جوییم.
در این آئین که با حضور خانواده معزز شهیدان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان و ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری توسط گروه 840 موشکی شیهد کبریایی نزاجا برگزار شد، کتاب شهیدان ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فرهنگی کاشان نیز رونمایی شد.
منطقه فرهنگی کاشان، شامل این شهرستان، آران و بیدگل و نطنز است.
شهرستانهای آران و بیدگل، کاشان و نطنز در مجموع نزدیک به دو هزار و 600 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.