مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه رانندگی ساعت 10 و 30 دقیقه امروز در بزرگراه دستجردی نزدیک به ورودی سپاهان شهر به اورژانس 115 اعلام و بسرعت دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.
دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه، مردی 70 ساله، راننده خودروی پژوپارس از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود که توسط واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان شریعتی اصفهان منتقل شد.
وی با اشاره به مصدومیت جزیی یک کودک 5 پنج ساله در این حادثه گفت: خانواده این کودک برای انتقال او به بیمارستان و بررسی بیشتر وضعیت سلامت وی اعلام رضایت نکردند بنابراین وی به بیمارستان منتقل نشد.
وی بیان کرد: خانمی 65 ساله سرنشین پژو پارس نیز در این حادثه مصدوم شده بود که حین خارج کردن او از خودرو توسط تکنسین های اورژانس، یک دستگاه پژو GLX از پشت با پژوپارس برخورد کرد و باعث مصدومیت یکی از تکنسین های اورژانس در حین ماموریت شد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: سومین واحد امدادی اورژانس 115 برای امدادرسانی به تکنسین فوریت های پزشکی که از ناحیه کتف و دست آسیب دیده بود و خانم 65 ساله به محل اعزام شد و هر دو مصدوم را به بیمارستان الزهرا(س) منتقل کرد.
از ابتدای سال 95 تاکنون حدود 169 هزار ماموریت از سوی اورژانس 115 اصفهان انجام شده که از این تعداد بیش از 54 هزار مورد ماموریت تصادفی بوده است.
از تعداد کل ماموریت های تصادفی اورژانس در 11 ماه گذشته 40 هزار و 597 مورد تصادفات شهری و 13 هزار و 406 مورد تصادفات جاده ای بوده است.
سال گذشته نیز 41 هزار و 143 تصادف شهری در ماموریت های اورژانس 115 استان اصفهان به ثبت رسید.
ت/7135 / 6027** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون * انتشاردهنده: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.