به گزارش ایرنا، این دانشجویان در نخستین جشنواره ملی ایثار، یازدهمین المپیاد فرش دستباف ایران، نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ایران ساخت و دومین ماراتن بازی سازی موفق به کسب رتبه ها و عناوین برتر شدند.
حامد حیاتی، دانشجوی مقطع دکترای رشته معماری اسلامی دانشگاه هنر اصفهان به عنوان یکی از 15 نفر برگزیده در سطح دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نخستین جشنواره ملی ایثار معرفی شد.
نخستین جشنواره ملی ایثار با محوریت فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی، روز دهم اسفند سالجاری در دانشگاه تهران برگزار شد.
همچنین حسین عزتی دانشجوی کارشناسی فرش دانشکده صنایع دستی دانشگاه هنر اصفهان موفق به کسب رتبه اول بخش دانشجویی گرایش مرمت یازدهمین المپیاد فرش دستباف ایران شد.
یازدهمین دوره المپیاد ملی فرش دستباف ایران اسفند سالجاری در رشته‌های رنگرزی، بافت، مرمت و طراحی به میزبانی شیراز برگزار شد.
یکی از شرکت های فناور مستقر درمرکز رشد تخصصی هنر دانشگاه هنر اصفهان نیز در نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ایران ساخت رتبه سوم را به دست آورد.
شرکت فن آفرینان هوشمند عصر دانش آرمین در این جشنواره که توسط ستاد توسعه فرهنگ، علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان وابسته به معاونت فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، موفق شد با نرم افزار تلفن همراه بازارچه رتبه سوم بخش نرم افزار را به خود اختصاص دهد.
جشنواره ایران ساخت اواخر دی ماه سالجاری با هدف حمایت از تولیدات دانش بنیان ساخت ایران، در بخش های ادبیات، رسانه های شنیداری، دیداری، دیجیتال و هنرهای تجسمی در تهران برگزار شد.
بر اساس این گزارش، تیم اسپیرال از مرکز تخصصی رشد هنر دانشگاه هنر اصفهان نیز در دومین رویداد بازی سازی، مقام نخست را در بین ۱۳ تیم راه یافته به بخش پایانی این ماراتن بدست آورد.
رویداد بازی سازی ۲۸ تا ۳۰ بهمن سالجاری همزمان با کنفرانس ملی بازی های رایانه ای در دانشگاه اصفهان برگزار شد.
دانشگاه هنر اصفهان ابتدا با نام «دانشکده پردیس اصفهان» از سال 1355با هدف تربیت نیروهای متخصص در زمینه حفظ و نگهداری آثار و ابنیه تاریخی تأسیس شد و در سال 1379 با دایر کردن رشته های مختلف هنرهای تجسمی و معماری، معماری و مرمت به عنوان دانشگاه هنر اصفهان به کار ادامه داد.
این دانشگاه دارای حدود سه هزار دانشجو و 105 عضو هیات علمی در شش دانشکده معماری و شهرسازی، مرمت، هنرهای تجسمی و کاربردی، کارآفرینی و اقتصاد هنر، صنایع دستی و هنر ادیان و تمدنهاست.
گ/3011 / 6022 خبرنگار: آسیه معینی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.