ایده شو یا نظریه پردازی رویدادی است که در آن افراد، توانمندی خود را در نظریه پردازی، بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه محک می زنند.
به گزارش ایرنا، مدیر این برنامه روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اعلام گرد: در قالب این ایده شو، کسب مهارت نظریه پردازی در 200 دقیقه و ارائه هر ایده در مدت 3 دقیقه انجام می شود.
احسان مشکلانی افزود: این برنامه که نخستین ایده شو حوزه فرهنگ هنر و رسانه کشور محسوب می شود قرار است 30 فروردین سال آینده در مجتمع فرهنگی و هنری استاد فرشچیان اصفهان برگزار شود.
وی همچنین از تمدید مهلت ارسال آثار 'جشنواره چشم انداز' با موضوع ' انسان - امید - آینده - ' تا 26 اسفند امسال خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف کشف چشم اندازهای شغلی مطلوب و متناسب با فرد و جامعه با مشارکت دانشگاه فرهنگ و هنر و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان اردیبهشت ماه سال آینده در اصفهان برگزار می شود.
مشکلانی، فیلم و عکس مانند فیلم کوتاه، مسابقه هنری همچون نمایشنامه نویسی و مسابقه فرهنگی مانند مقاله نویسی را از جمله بخشهای این جشنواره برشمرد.
به گفته مدیر این جشنواره آثار مرتبط با چشم انداز شغلی که امتیازات لازم را کسب کند مورد حمایت های بلند مدت مرکز خلاقیت و نوآوری جشنواره 'چشم انداز' قرار خواهد گرفت.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اصفهان ادامه داد: جشنواره چشم انداز در درجه اول قصد دارد دغدغه فکر کردن و داشتن امید به آینده را در افراد زنده کند و همچنین بستر لازم در جهت کسب توانایی بیان این افکار و احساسات در قالب اثر فرهنگی و هنری را فراهم آورد که به همین منظور کارگاه های آموزشی هدفمندی نیز در خلال این جشنواره پیش بینی شده است.
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان** انتشار: محمد سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.