به گزارش ایرنا، داریوش وکیلی روز شنبه درجلسه تودیع و معارفه رییس جدید بنیاد شهید شهرضا گفت: استان اصفهان 23 هزار و پانصد شهید در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کرده است.
وکیلی با اشاره به وجود یکهزار و 189 جانباز بالای 70 درصد در استان گفت: مردم باید از روحیه خودگذشتگی و ایثار جانبازان درس بگیرند.
وی با اشاره به این که استان اصفهان دارای سه هزار و پانصد آزاده سرافراز است، افزود: آزادگان دوران دفاع مقدس بهترین الگو و نمادهای زنده برای ترویج فرهنگ آزادگی در جامعه هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: در استان 50 هزار جانباز متعهد و مخلص زندگی می کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: استان 95 شهید مدافع حرم تاکنون تقدیم انقلاب کرده است و ما باید این مقاومت را حفظ و تقویت کنیم.
وکیلی با تاکید بر این که شهرضا یک شهر مذهبی و شهیدپرور است، گفت: این شهرستان دارای 750 شهید، یکهزار و 558 جانباز، 139 آزاده و 46 جانباز 70 درصد به بالاست.
وی با اشاره به این که 576 نفر از والدین شهدا در شهرضا در قید حیات هستند، گفت: تکریم و احترام به خانواده های معظم شهدا ارج نهادن به مقام والای شهیدان و پاسداشت و حفظ ارزش های معنوی در جامعه است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از وجود 36 خانواده دو و سه شهیدی در شهرضا خبر داد و افزود: عزت، اقتدار، عظمت، شوکت و همه افتخارات جامعه امروزی، حاصل خون شهدای والامقام است وهر اندازه در حق خانوده شهدا تلاش کنیم باز هم مدیون شهیدان هستیم.
در این مراسم از زحمات 30 ساله رضا حسینی تقدیر و با حکم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، محمد انصاری پور بعنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهرضا منصوب و معرفی شد.
شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
پ/6027/7144
انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.