به گزارش روز شنبه ایرنا، سی ان ان در این گزارش ویژه با عنوان «هتل عباسی اصفهان، زیباترین هتل خاورمیانه» به ایران و شهرهای تاریخی آن از جمله اصفهان اشاره کرد و آن را بعنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم به گردشگران بین المللی توصیه کرده است.
این شبکه تلویزیونی، هتل عباسی اصفهان را اینگونه توصیف کرد: هتلی منحصر به فرد و دارای زیبایی ایرانی است به مانند «واحه ای» (منطقه ای سرسبز وسط بیابان) در میان شهر و «زمردی سبز» می ماند و تمام نقاط این هتل زیباست و حتی سقف آن ارزش عکس های اینستاگرامی دارد.
سی ان ان اضافه کرد: اگر به اصفهان رفتید و سری به هتل عباسی نزدید، این فرصت را از دست داده اید.
این شبکه با اشاره به اینکه ایران، مراکز تاریخی و گردشگری «افسون کننده ای» برای بازدید کنندگان دارد، گزارش داد: ایران تلاش دارد صنعت گردشگری خود را با توجه به افزایش شمار گردشگران که در سال 2016میلادی به پنج میلیون و 200 هزار نفر رسید، در سال 2017 به روز کُنَد و درعین حال مراکز تاریخی و گردشگری «افسون کننده ای» برای بازدید کنندگان خود دارد و هیچ مکانی همچون هتل عباسی اصفهان نمی تواند دارای چنین جاذبه ای برای اقامت باشد.
سی ان ان افزود: شهر اصفهان، در اماکن شگفت انگیز تاریخی ایران سهیم است، اما از بسیاری جهات، هتل عباسی به نوبه خود دارای جاذبه گردشگری است؛ ابنیه ای که 300 سال پیش در دوره صفویه و پادشاهی «شاه سلطان حسین» و در نقطه جاده تجاری ابریشم بنا نهاده شد.
این شبکه تلویزیونی آمریکایی در ادامه می گوید: درحالی که تحریم های آمریکا همچنان علیه ایران پا برجاست و بعید به نظر می رسد شرایط در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ نیز تغییر کند، اما گروه هتل داران غیر آمریکایی ورود به صنعت گردشگری ایران را آغاز کرده اند.
به گزارش سی ان ان، در این میان گروه فرانسوی «Accor » در سال 2016میلادی در این زمینه، نخستین گروهی بود که ورود کرده و به دنبال آن گروه هتل داران « روتانا» امارات و «ملیا» اسپانیا به ایران آمدند و انتظار می رود تا سال 2018میلادی، ایران شش شعبه مختلف از هتل ها ی بین المللی را در کشورش داشته باشد.
اروپام **1302** مترجم: بهروز وفاداری ** انتشار دهنده: زهرا هژبری** بازنشر: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.