به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار اصفهان، افزود: تغییرات مدیریتی نباید خللی در خدمت رسانی به مردم و تلاش جهت سربلندی دولت و نظام جمهوری اسلامی ایجاد کند.
وی با تقدیر از تلاش های فضل الله کفیل در سمت فرماندار سابق اصفهان، افزود: وی با برگزاری پنج دوره انتخابات مهم و اشرافیت بر مسائل شهرستان اصفهان از تجربیات خوبی برخوردار است و باید با در اختیار قراردادن این تجربیات، فرماندار جدید را برای موفقیت نظام اسلامی یاری کند.
نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: کسانی که در فرمانداری اصفهان همکار کفیل بودند نیز باید با کمال میل در خدمت فرماندار جدید باشند و از کوشش برای سربلندی نظام اسلامی لحظه ای دریغ نکنند.
وی بابیان اینکه مسئولان استان از ایجاد تغییرات در فرمانداری اصفهان در این زمان موافق نبودند، در عین حال تصریح کرد: با شناختی که از ' احمد رضوانی' دارم، ایشان خیر الموجودین برای قرارگرفتن در سمت فرماندار اصفهان به جای کفیل هستند.
آیت الله طباطبایی نژاد با تشکر از رضوانی به خاطر قبول مسئولیت تصدی فرمانداری اصفهان ادامه داد: وسعت شهرستان اصفهان گسترده و تصدی مسئولیت فرمانداری اصفهان سنگین است.
وی افزود: فرماندار جدید اصفهان برای اداره امور این شهرستان کار سختی را برعهده گرفته است و امیدواریم ایشان با استفاده از تجربیات خود و همکارانشان، در این مسئولیت خطیر سربلند بیرون آیند.
امام جمعه اصفهان از فضل الله کفیل فرماندار سابق اصفهان به عنوان فردی متدین، مردمدار و وفادار به نظام جمهوری اسلامی نامبرد و افزود: وی در طی مسئولیت خود در مسیر اجرای قانون و عدالت گام برداشت و امور فرمانداری را به دور از گرایش های سیاسی پیش بُرد.
وی افزود: امیدواریم فرماندار جدید اصفهان نیز راه صحیح را بخوبی و با قدرت ادامه دهد و مسیری که در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی است را با همدلی و استفاده از تجربیات همکاران خود بپیماید.
مراسم تکریم و معارفه فرماندار اصفهان روز دوشنبه در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی ' احمد رضوانی نایینی ' را به عنوان فرماندار جدید شهرستان اصفهان جایگزین فضل الله کفیل کرد.
احمد رضوانی نایینی پیش از این فرماندار خمینی شهر واقع در 16 کیلومتری غرب اصفهان بود.
' فضل الله کفیل ' نیز از اردیبهشت سال 90 به عنوان فرماندار شهرستان اصفهان منصوب شده بود.
حوزه فرمانداری شهرستان اصفهان دارای 14 شهر شامل شهر اصفهان، خوراسگان، بهارستان، نیک‌آباد، نصرآباد، کوهپایه ، سگزی، تودشک، محمدآباد،حسن اباد، هرند، اژیه، ورزنه و قهجاورستان است .
این شهرستان با بیش از 2 میلیون نفر جمعیت دارای 6 بخش و 13 دهستان است .
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.