*** رونمایی از سامانه اطلاعات بانوان شاخص استان اصفهان ( در سالن شماره یک استانداری اصفهان) ، برگزاری همایش ملی جایگاه زنان درکارآفرینی وتوسعه پایدار در اصفهان ( سالن همایش اتاق بازرگانی اصفهان) و بررسی عملکرد 4 ساله دولت در حوزه خانواده و زنان ( 'با چشمانم فریاد خواهم زد' در سالن شهید فتوحی دانشگاه صنعتی) با حضور شهیندخت ملاوردی معاون ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده برگزار می شود.

*** نشست خبری با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور در محل اداره کل هواشناسی استان اصفهان همراه با تجلیل از خبرنگاران برتر خبرگزاری ها و روزنامه ها برگزار می شود.
افتتاح پروژه های هواشناسی استان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ( داوود پرهیزکار)، استاندار و مسئولان استان در محل اداره کل هواشناسی استان اصفهان انجام می شود.

*** چهل و هشتمین برنامه از سری برنامه های ' هر هفته چند افتتاح ' در منطقه 7 اصفهان با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان اجرا می شود.
ساماندهی معابر و پیاده رو ، ساماندهی ورودی و خیابان اصلی شهرک ولیعصر، بهره برداری از مجتمع تجاری در خیابان گلستان، توسعه فضای سبز از جمله پروژه های منطقه 7 شهرداری اصفهان با اعتبار 134 میلیارد ریال به شمار می رود.

*** دهمین گردهمایی پایان دوره مراکز رشد و فناوری و مراسم تقدیر از واحدهای فناوری برتر مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به حضور مسئولان ملی و استانی در دانشگاه صنعتی اصفهان برپا می شود.
در حاشیه این مراسم ساختمان سینا و سالن اجتماعات سروش افتتاح می شود.

*** بزرگداشت روز ملی مهندسی توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در تالار بین المللی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان برگزار می شود.
روز مهندسی در تقویم رسمی ایران روز پنجم اسفندماه است، این روز به یاد دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی به ثبت رسید.

*** همایش سالانه معاونان پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی و روسای گروه طرح و برنامه کشور با حضور معاون و مشاور وزیر در تالار زیتون دانشگاه اصفهان برپا می شود.

*** آیین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار می شود.
روز گذشته احمد رضوانی نایینی به عنوان فرماندار جدید شهرستان اصفهان جایگزین فضل الله کفیل شد.
احمد رضوانی نایینی پیش از این فرماندار خمینی شهر واقع در 16 کیلومتری غرب اصفهان بود.
' فضل الله کفیل ' از سال 90 به عنوان فرماندار شهرستان اصفهان منصوب شده بود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.