به گزارش ایرنا، محسن گلابی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: در این مدت 700 توزیع کننده، قاچاقچی و حمل کننده مواد مخدر نیز دستگیر و نظارت قوی تری بر کشت خشخاش و شاهدانه و عملکرد دکه ها و قهوه خانه ها انجام شد.
گلابی، از کشف دو هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا خبر داد و تصریح کرد: بطور میانگین سالانه چهار تُن مواد مخدر در ورودی شهرضا توسط مأموران انتظامی پاسگاه 'شهید امامی رامشه' کشف و ضبط می شود.
وی گفت: با دستگیری افراد معتاد و سارق و برای حفظ امنیت شهروندان و مسافران، طرح موسوم به 'آرامش' در ایام نوروز در این شهرستان اجرا می شود.
فرماندار شهرضا همچنین گفت: جامعه و خانواده باید به فرد رها یافته از بند اعتیاد با دید مثبت نگریسته و این امر نیازمند فرهنگ سازی است.
وی با تأکید بر دستگیری خُرده فروشان افزود: 30 جلسه آموزشی مبارزه با مواد مخدر برگزار که یکهزار و 500 در این جلسات شرکت کرده اند.
گلابی از وجود بیش از 450 نوع مواد مخدر روانگردان خبر داد و گفت: افراد مُسن بیشتر به مواد سیاه و جوانان به مخدرهای صنعتی گرایش دارند.
وی افزود: افراد مبتلا به مواد مخدر، ناخواسته به این دام افتاده و وظیفه ما کمک برای بهبود آنهاست.
فرماندار شهرضا گفت: ارائه آموزش های مناسب در مقاطع مختلف تحصیلی برای دانش آموزان، ضروری است.
شهرضا در80 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
6027/پ/7144
انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.