حجت الاسلام صادق صالحی روز شنبه در گفت وگو باایرنا افزود: این اعتبار برای تکمیل و تجهیز اداره و مجموعه فرهنگی شهرستان تصویب شده که با تخصیص اعتبار این پروژه انجام می شود.
وی بیان کرد: نبود سالن اجتماعات و گالری نمایشگاهی کمبود های مهم عرصه فرهنگی و هنری شهرستان تیران وکرون است که با تکمیل این پروژه بخشی از این نیاز برای هنرمندان و فعالان فرهنگی شهرستان تامین می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران وکرون با اشاره به گسترش بسترهای فرهنگی در سطح شهرستان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نهادهای نماینده فرهنگ و ارشاد اسلامی در هر محله و روستاها هستند که با حمایت بخش های دولتی خدمات فرهنگی ارائه می کنند.
وی فعالیت های هنری، فرهنگی، کتابخوانی، ورزشی، سمعی و بصری و برنامه های قرآنی را از جمله رئوس فعالیت های این مراکز دانست و تصریح کرد: برنامه کارآفرینی فرهنگی و اقتصاد فرهنگی نیز در دستور کار سال آینده کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان تیران و کرون قرار گرفته که برگزاری همایش و نشست های تخصصی با کانون های مساجد در خصوص فعالیت های اقتصادی پیش بینی شده و امسال و سال آینده این موضوع دنبال می شود.
حجت الاسلام صالحی افزود : با انجام فعالیت های اقتصادی فرهنگی و کارآفرینی علاوه بر تامین نیازهای مالی کانون ها به پیشرفت اعضای کانون ها نیز بر اساس استعدادهایشان کمک می کند.
وی بیان کرد: در کنار فعالیت های فرهنگی توجه به اقتصاد فرهنگی لازم است و البته نباید اصل و فعالیت های فرهنگی مورد بی توجهی قرار گیرد.
شهرستان تیران وکرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد و دارای 54 کانون فرهنگی هنری، پنج انجمن فرهنگی و هنری، دو موسسه فرهنگی است.
تکمیل مجموعه فرهنگی و اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دغدغه سالن و مجموعه گالری نمایشگاهی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان را کاهش می دهد.
مهد/ 7153 / 6022 دریافت کننده: اصغر دواتگر - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.