به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه‌های نماز جمعه نطنر شهر اظهار کرد: بیانات ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، در راستای اهمیت مسئله فلسطین و مقاومت بود.
وی خاطر نشا ن کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مقاومت در برابر اشغالگری و تجاوز رژیم اسرائیل در جهان اسلام تجلی و تبلور یافت.
وی افزود: مقاومت اسلامی همواره در مبارزه با رژیم فاسد و جعلی صهیونیست توانایی و کارآمدی خود را به نمایش گذاشته و همین کارآمدی و مقاومت سبب شد رژیم صهیونیستی و قدرت‌های حامی آن شکست‌های بزرگی را تجربه کنند.
امینی همچنین گفت: یکی از هدفهای مهم و اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران افزون بر زنده کردن ارزش‌های دینی، مبارزه با استکبار جهانی و مظاهر کفر، شرک و نفاق حاکم بر جهان و بهبود و رونق و شکوفایی اقتصادی با الهام‌گیری از معارف دین مقدس اسلام و سیره امامان معصوم (ع) است.
به گفته وی، انقلاب اسلامی در راستای ایجاد امنیت و آرامش در زندگی، عدالت اجتماعی و مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی بوجود آمد، ملت شریف ایران برای حفظ و استمرار نظام اسلامی همه خطرها و تهدیدهای نظامی، اقتصادی و امنیتی به جان خریدند و برای حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.
خطیب نماز جمعه نطنز خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در مقابل تهدید دشمن، سبب ظرفیت‌سازی و حرکت در مسیر نهادینه شدن این فرهنگ است.
وی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را یک ضرورت برای کشور دانست و تصریح کرد: هسته اقتصاد مقاومتی ریشه در هویت دینی ما دارد و با توجه به گسترش تحریم‌های بی‌سابقه دشمن علیه نظام، موضوع اقتصاد مقاومتی به صورت جدی و گسترده از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد.
7430/6136 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.