به گزارش ایرنا، حمیدرضا مومنیان روز یکشنبه در نشست هماهنگی کمیته های 15 گانه برگزاری آئین دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان کاشان، اظها ر کرد: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای نکو داشت و تبیین خدمات این بزرگوار است.
وی افزود: صحبت کردن در باره شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی دشوار است، پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب، علما و حضور باشکوه مردم در آئین تشییع و مراسم های دیگر وی در کشور نشان از شخصیت والای این عالم وارسته در سطوح مختلف جامعه دارد.
وی پایداری نظام اسلامی را در گرو هم افزایی همه گروه ها با هر سلیقه و نظر در چارچوب قانون دانست و تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد ناآگاهانه و به دست خود، سرمایه های معنوی نظام را آماج افتراها قرار داده ایم که این گونه رفتارها شایسته نظام اسلامی نیست.
معاون استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: دشمنان، همدلی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران را نشانه گرفته اند و می کوشند تا تفاوت نظرها و سلیقه های سیاسی را به منازعه های حزب ها و گروه ها تبدیل کنند.
وی تاکید کرد: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمان حیات، محور وحدت گروه های سیاسی در ایران بودند و فقدان این شخصیت مذهبی سیاسی نیز باعث وحدت بیش از پیش آحاد مردم در کشور شد.
مومنیان همچنین پذیرش همه گروه ها و جناحها در مسائل و برنامه های کشور را با اهمیت دانست و گفت: پایداری نظام در گرو این مهم است و شایسته است در برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی نیز مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار کاشان در ادامه در خصوص برگزاری باشکوه آئین های دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور شد: از محوری ترین هدف های نظام توجه به مردم محروم و قشرهای آسیب پذیر جامعه به ویژه روستائیان است و شایسته است خدمات نظام به مردم در این آئینها به خوبی تبیین و تشریح شود.
وی هم چنین با تاکید بر این که تکریم شهیدان و خانواده معزز آنان از دیگر اولویت های مردم و مسئولان است، افزود: آئین های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اسلامی بهترین فرصت برای تجلی این رسالت ملی دینی است.
این آئین با حضور مسئولان کمیته های 15 گانه برگزاری آئین دهه فجر انقلاب اسلامی، بخشداران و امامان جمعه شهرستان کاشان در سالن نشست های فرمانداری برگزار شد.
از 12 بهمن (سالروز ورود تاریخی امام راحل در سال 57) تا 22 بهمن (سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57)، دهه فجر نامگذاری شده است.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* لینک جستجو کانال ایرنا کاشان در تلگرام: irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

منبع ‫:‬ ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.