به گزارش ایرنا، حمیدرضا مومنیان روز یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، ماموریت های ناجا را بسیار گسترده دانست و اظهار کرد: با وجود تنگناها در سراسر کشور این نیرو ماموریت هایش را در راستای اهداف بلند نظام به خوبی انجام داده است.
وی تاکید کرد: آن چه در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران متبلور است تامین امینت داخلی کشور است.
وی با بیان این که نیروهای مسلح در همه کشورها از تجهیزات و امکانات برخوردارند، وجه تمایز نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اعتقاد و ایمان راسخ به اسلام و تبعیت از فرمانده کل قوا دانست.
معاون استاندار اصفهان وجه دیگر تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها را مردمی بودن نیروهای مسلح کشور بیان کرد و گفت: نیروهای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی تعامل بسیار خوبی با مردم که سرمایه های اصلی این نظام هستند، دارد.
مومنیان با تقدیر از کارکنان فرماندهی انتظامی کاشان، تصریح کرد: آنچه که ما از این نیرو در شهرستان مشاهده کردیم، صداقت و برقراری امنیت در این منطقه بوده است.
به گفته وی فرماندهی انتظامی کاشان به دور از بحث های سیاسی و گروهی، همواره در ماموریت هایی که محول شده اعم از موضوع های ترافیکی و تنش های اجتماعی با جدیت تلاش کرده است.
وی از کاشان به عنوان منطقه ای گردشگری، صنعتی و مذهبی در مرکز و بین چند استان کشور یاد کرد و برطرف کردن مشکلات، کمبودها و امکانات، این شهرستان را خواستار شد.
در این آئین که جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند، سرهنگ علی پورکاوه به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان کاشان معرفی و از خدمات سرهنگ مهدی پورغلامحسین فرمانده پیشین تجلیل شد.
7408/6136 * خبرنگار:یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* لینک جستجو کانال ایرنا کاشان در تلگرام: irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.