به گزارش ایرنا، مجید خلیلی روز پنجشنبه در نشست مشترک با اعضای سمن های تیران و کرون افزود: سمن ها بر اساس نیازهای شهرستان کار تخصصی انجام می دهند و با تشکیل آنها، مشارکت مردمی بویژه جوانان برای فعالیت های عام المنفعه جلب شده است.
وی بیان کرد: باید سهم سازمان های مردم نهاد در ارتباط با دستگاه های اجرایی برای تامین نیازها مشخص و بر اساس آسیب شناسی و نیازسنجی ظرفیت های موجود در این شهرستان، سمن تشکیل شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون، تشکل سازمان های مردمی را برای گسترش فرهنگ ازدواج و کمک به ازدواج آسان از نیازهای این شهرستان برشمرد و افزود: تقویت سمن ها، همکاری هرچه بیشتر آنها با یکدیگر، نیازسنجی جوانان برای ارائه خدمات بهتر به آنها در زمینه تقویت هویت ملی و دینی از مهمترین موضوعاتی است که باید در حوزه تقویت سازمان های مردم نهاد و جلب مشارکت عمومی انجام شود.
وی ادامه داد: ظرفیت های سازمان های مردم نهاد و نقش آنها در جامعه مغفول مانده و این غفلت موجب رشد نیافتن فعالیت آنها در بالاترین حد و استفاده نکردن از ظرفیت های مردمی شده است و اطلاع رسانی از سوی سمن ها و رسانه ها، این کمبود را جبران می کند.
پنج سمن تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون دارد.
شهرستان تیران وکرون در 45کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
مهد/ 7153 / 2093 / 6027** دریافت کننده: اصغر دواتگر* انتشار: شکراللهی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.