به گزارش ایرنا، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 14 و 30 دقیقه امروز (شنبه) تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تراکتورسازی تبریز رفته است.
«حسین زرگر» با کمک های «بابک داوری» و «هادی طوسی» قضاوت این دیدار را برعهده دارند.
ذوب آهن که از حمایت هوادارانش پرتعدادش سود می برد این دیدار را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 6 در آستانه گلزنی قرار داشت که مدافع تراکتورسازی با حضور به موقع خود در محوطه جریمه، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.
پس از اینکه ذوب آهن برای دقایق زیادی بر روند بازی تسلط داشت، تراکتوری ها در دقیقه 23 با کار تیمی زیبا نخستین فرصت گلزنی را ایجاد کردند که «جاسم کرار» نتوانست دروازه میزبان را باز کند.
در دقیقه 44 و در حالی که دو تیم اشتیاق زیادی برای حمله از خود نشان نمی دادند، شوت از پشت محوطه جریمه «احسان پهلوان» هافبک جوان ذوب آهن به طرز عجیبی بعد از اصابت به دیرک عمودی درون دروازه تراکتورسازی جای گرفت تا میزبان در نیمه نخست به برتری یک بر صفر دست یابد.
*ترکیب ذوب آهن:
رشید مظاهری، وحید محمدزاده، حجت حق وردی، محمد نژادمهدی، مهران درخشان مهر، دانیال اسماعیلی فر،محمد رضا حسینی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده و مرتضی تبریزی.
**ترکیب تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی زاده، مهدی کیانی، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، سروش رفیعی و فرزاد حاتمی.
روز گذشته، نفت تهران با برتری خارج از خانه یک بر صفر مقابل سپاهان اصفهان به دیدار نهایی راه یافت.
فینال جام حذفی باشگاه های ایران، اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی خرمشهر برگزار خواهد شد.
در تاریخ جام حذفی باشگاه های ایران، استقلال 6 بار، پرسپولیس 5، سپاهان و ذوب آهن اصفهان 4، ملوان انزلی 3، فجر سپاسی شیراز، بهمن، صبا باتری تهران، برق شیراز، تراکتورسازی تبریز، سایپا و شاهین اهواز یک مرتبه به قهرمانی رسیده اند.
ورزشی**3783** 1701
خبرنگار: اکبری انتشار: سلطانمرادی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.