مازیار میرعظیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم بسکتبال با ویلچر ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، شرایط خوبی را سپری کرد و نتایج قابل قبولی بدست آورد اما قضاوت‌های ناعادلانه و آشکار در دیدار نیمه نهایی، شکست ما را رقم زد.

وی با بیان اینکه بطور قطع ما از حریف بهتر و شایسته عنوان قهرمانی بودیم اظهار داشت: تیم خیلی خوب و کاملی داریم زیرا بازیکنان این تیم استعداد بالا و توان بازی کردن را دارند و خدا را شکر که توانستند با کسب عنوان سومی آسیا، مزد زحمات خودشان را بگیرند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران بیان کرد: برنامه‌های هدفمندی برای ادامه این درخشش‌ها و کسب موفقیت‌های دیگر در دستور کار ما قرار دارد.  

وی ادامه داد: همه تلاش خود را برای کسب نتایج درخشان‌تر و بهتر در مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را به کار خواهیم گرفت.

تیم بسکتبال با ویلچر مردان با سرمربی و بازیکنان اصفهانی خود به شایستگی در جایگاه سوم آسیا ایستاد و سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد.

مراسم استقبال از اعضای اصفهانی تیم ملی بسکتبال با ویلچر آقایان و بانوان روز چهارشنبه در سالن مخابرات اصفهان برگزار شد.

در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اقیانوسیه تایلند ۲۰۱۹، تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان با پیروزی برابر ژاپن ضمن کسب نشان برنز، سهمیه پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را بدست آورد،  تیم ملی بانوان کشورمان نیز با غلبه بر افغانستان به عنوان پنجم این رقابت‌ها دست یافت.

مازیار میرعظیمی به‌عنوان سرمربی، ایمان بک‌زاده و دانیال ذاکری به عنوان بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر آقایان، از اصفهان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

دیانا شهرکی به‌عنوان مربی بدن‌ساز و فاطمه مرادی و شیدا شاهسنایی نیز به عنوان بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از اصفهان در مسابقات شرکت کردند.

فرشاد هاشمی هم بعنوان داور اصفهانی در این دوره از مسابقات حاضر بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.