منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جمعه شب در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: تمامی مقاطع تحصیلی در سه شهرستان های یادشده تعطیل خواهد بود.

اداره‌کل هواشناسی اصفهان بارش برف و باران طی ۴۸ ساعت آینده برای بیشتر مناطق این استان و احتمال آبگرفتگی و کولاک پیش‌بینی کرد.

بنابر گزارش هواشناسی، سامانه بارشی از نواحی غربی و جنوب غربی وارد استان شده و تا ۲ روز آینده فعال خواهد بود و بر همین اساس بارش باران و برف بویژه در مناطق سردسیر و کوهستانی غرب، جنوب غرب و مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

بنا بر اطلاعیه این سازمان، لغزندگی جاده‌ها، مه‌آلودگی، کولاک برف ،آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد شهری و جاده‌ای در نواحی غرب، جنوب غرب، جنوب و ناحیه مرکزی و کاهش دما به دنبال فعالیت این سامانه بارشی رخ خواهد داد، لذا اجتناب از تردد غیر ضروری در مناطق مرتفع و کوهستانی در نواحی غرب، جنوب غرب و تمهیدات لازم در جهت کاهش اثرات خطرات احتمالی توصیه می‌شود.

برای کلانشهر اصفهان طی شامگاه جمعه بتدریج افزایش ابر و وزش باد در شب بارش باران واحتمال برف برای شنبه هوای ابری و بارش باران و برف گاهی وزش باد و برای یکشنبه ابری و بارش باران و برف در بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

بارش بصورت برف و باران در محورهای مواصلاتی غرب استان در شهرستان های چادگان، خوانسار، فریدونشهر، فریدن، داران، گلپایگان، زرین شهر و کنار گذر غرب از ساعتی پیش آغاز شده و ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.