دیدار تیم‌های فوتسال  گیتی‌پسند اصفهان و سوهان محمد سیمای  قم از بازی عقب افتاده هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۷:۳۰  امروز  در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه سه بر ۲ میهمان خود را شکست دهد.

در این دیدار که با حضور هواداران پرشور گیتی‌پسند برگزار شد تیم میزبان در یک بازی جذاب و دیدنی ابتدا توسط حمید احمدی به گل رسید و تشویق پرشور هواداران گیتی‌پسند را در پی داشت.

بازیکنان محمد سیمای قم که برای گلزنی تلاش زیادی کردند تا توانستند در یک موقعیت خوب گل مساوی را توسط علیرضا وفایی گل خورده را جبران کنند و بازی مساوی شود.

در ادامه این دیدار که با تشویق هواداران گیتی پسند همراه بود بازیکنان گیتی پسند تواستند دومین گل خود را توسط محمد کشاورز به ثمر برسانند و ۲ بر یک از حریف پیشی گیرند.

بازیکنان سوهان محمد سیمای قم که برای گلزنی تلاش زیادی کردند دوباره توانستند گل خورده را توسط علیرضا وفایی جبران کنند و بازی مساوی شود.

در ادامه گیتی‌ پسند که چیزی برای از دست دادن نداشت بر حملات خود افزود و توانست در نیمه دوم توسط محمدرضا سنگ سفیدی گل برتری را به ثمر برساند.

تلاش تیم محمد سیمای قم در پنج دقیقه پایان بازی برای گلزنی نتیجه نداشت و در انتها این دیدار نفس‌گیر و سخت با نتیجه سه بر ۲ به نفع میزبان پایان یافت.

با این نتیجه گیتی‌ پسند اصفهان با ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت و محمد سیمای قم با ۳۱ امتیاز در رده پنجم این رقابت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.