علیرضا منصوریان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری قبل از از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس افزود: بازی سختی را مقابل پرسپولیس در پیش رو داریم، اما تیم ما وضعیت خوبی دارد.

وی با بیان‌اینکه پرسپولیس را کاملا آنالیز کرده‌ایم و آماده بازی با این تیم هستیم، افزود: بازیکنان ما نیز از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی هستند و امیدوارم فردا پیروز میدان شویم.

سرمربی ذوب‌آهن یادآور شد: برای موفقیت مقابل پرسپولیس باید تلاش ویژه‌ای کرد که این مساله به بازیکنانم بستگی دارد که تمریناتی را که در طول هفته پشت سر گذاشته‌اند چطور در زمین به نمایش بگذارند.

وی با اشار به صحبت‌های قلعه‌نویی در باره ضرورت حضور تماشاگران اصفهانی برای حمایت از نمایندگان اصفهان در لیگ برتر افزود: از مردم اصفهان می‌خواهم که برای تماشای بازی فردا به ورزشگاه بیایند و از نماینده اصفهان حمایت کنند، همچنین تماشاگران سپاهان نیز در این زمینه به دیگر تیم استان خود کمک کنند و به حمایت از ذوب‌آهن برخیزند.

منصوریان با اشاره به اینکه پرسپولیس تیم خوبی است و با برنامه به اصفهان آمده است، افزود: پرسپولیس تیم آماده‌ای است و ما نیز با آمادگی کامل به دنبال کسب پیروزی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در ۹ روز آینده تیم ما باید سه بازی انجام دهد، اظهار داشت: ذوب‌آهن از بازیکنان جوان خوبی تشکیل شده است که با تجربه‌ها در کنار آنان هستند و به‌صورت پلکانی پیش می‌رود.

منصوریان افزود: تیم ما در بازی خانگی به‌دنبال پیروزی  است و در این زمینه در خط دفاعی و دروازه انسجام خوبی ایجاد شده است که کمک‌رسان تیم ماست.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: از داور بازی فردا می‌خواهیم که قضاوت خوبی داشته باشد، این داور یکی از داوران خوب لیگ برتر است و اگر کسی از داوری گله کند، ما هستیم چون از داوری‌ها خیلی ضرر دیده‌ایم.

منصوریان گفت: خلعتبری را در بازی فردا نداریم و پهلوان نیز مصدوم است و سایر بازیکنان تیم مشکلی ندارند و برای بُرد به میدان خواهیم رفت.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس تهران از هفته سیزدهم لیگ برتر عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.