امیر قلعه‌نویی شامگاه شنبه  بعد از تساوی تیمش مقابل استقلال تهران در نشستی خبری با قدردانی از حضور تماشاگران سپاهان در این دیدار افزود: در این بازی، تیم حریف در آمارها از ما سرتر بود.

وی با بیان‌اینکه نباید در دیدار امروز این چنین گل می‌خوردیم، افزود:  در نیمه نخست به‌دلیل عدم پوشش دفاع، گل نخست را دریافت کردیم ولی از اینکه تیم قدرتمندی ساخته‌ایم که بعداز خوردن گل به بازی برمی‌گردد، خوشحالم.

سرمربی سپاهان با بیان‌اینکه اگر تیم استقلال در بازی جلو باشد به گل‌های بیشتری هم دست پیدا می‌کند، اضافه کرد: در این دیدار تیم ما گل مساوی را به استقلال تهران زد و این نکته اهمیت دارد که توانستیم به بازی برگردیم که نکته مثبتی است.

قلعه‌نویی با اشاره به‌اینکه در بازی امروز در مجموع با زدن چهار گل، فوتبال خوبی نمایش داده شد، گفت: نمی‌دانم چرا اینقدر مصدوم میدهیم، در بازی‌های قبل کومان و منصوری مصدوم شدند و در بازی امروز نیز محمدرضا حسینی مصدوم شد، زمین ورزشگاه نقش‌جهان مناسب نیست و برای تیم ما سم است.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر داور پنالتی استقلال را می‌گرفت به‌دلیل اعتراض بازیکنان و کادر فنی، تمرکز تیم ما بهم نمی‌ریخت، داور باید برای ما نیز یک پنالتی می‌گرفت گه چنین نشد.

وی با اشاره به رفتار بازیکنان سابق هر دو تیم در گلزنی به تیم سابق خود گفت: برخی از بازیکنان استقلال رفتار خوبی نکردند در صورتی که بازیکن ما امید نورافکن، رفتار خوبی داشت که به آن افتخار می‌کنم.

وی یادآور شد: تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود بازی خانه و خارج از خانه برایش فرقی ندارد و باید در هر دو برنده شود، در نیم فصل دوم، تیم ما 9 بازی خانگی دارد که می‌تواند برگ برنده ما باشد.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران از ساعت ۱۵ امروز شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و این دیدار جذاب و دیدنی با نتیجه۲ بر ۲ به پایان رسید. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.