حجت‌الاسلام منصور فرجی روز شنبه در نشستی با خبرنگاران کاشان تشریح کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به موقعیت ویژه کنونی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، حساس‌ترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب است.

وی با اشاره به رویدادهای سوریه، یمن، عراق و نقش امامان جمعه و جماعات در روشنگری تاکید کرد: مردم شریف ایران امروز خوب فهمیده‌اند که کشور به چه کسانی نیاز دارد و  جمهوری اسلامی باید دارای مجلسی از هر نظر آگاه، بصیر، در خط مقام معظم رهبری، برنامه‌ریز، آینده‌نگر، دقیق و هوشیار باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه منطقه کاشان، انتخابی آگاهانه را در گرو داشتن اطلاعات درست و خوب عنوان کرد و افزود: برای شناخت بیشتر افراد، به پرسشگری کامل و بیان بی‌پرده اطلاعات نیاز است و افرادی که وارد رقابت‌های انتخابات می‌شوند باید شخصیت آنها قابل تعریف باشد.

وی اضافه کرد: مردم ایران به مدیرانی نیاز دارند که در عرصه نمایندگی مجلس مانند شهید آیت‌الله سید حسن مدرس، با شجاعت و رشادت در بحث قانون‌گذاری ورود کنند، حرف مردم را بفهمند، به درستی انتقال دهند و برای آنها احترام قایل شوند.

فرجی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید افرادی با قدرت، توانمند و از سوی دیگر آگاه و با بصیرت باشند که به جایگاه ایران در منطقه و جهان به صورت کامل اشراف داشته باشند.

وی وجود مجلسی قوی و پرتوان را بازوی رهبری معظم انقلاب و دولت برشمرد و گفت: قوانینی که بتواند مشکلات کشور را برطرف کند، از دل این نوع مجلس بیرون خواهد آمد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند سال‌جاری برگزار می‌شود و نام‌نویسی از داوطلبان نامزدی از فردا، یکشنبه به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

حوزه انتخابیه منطقه کاشان شامل شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل با جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.