"آندره استراماچونی" شامگاه شنبه بعد از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشستی خبری افزود: در نیمه نخست، بازی خوبی ارائه کردیم چون ۷۰ درصد از توپ در دست ما بود و برای بردن به اصفهان آمده بودیم.

وی با ابراز خرسندی از عکس‌العمل بازیکنانش بعد از نگرفتن پنالتی توسط داور در یک خطای هند اظهار داشت: تیم ما در این مورد عکس‌العمل خوبی نشان داد که نتیجه‌بخش بود و در نیمه دوم هم روند خوب تیم ما ادامه داشت تا اینکه توانستیم گل پیروزی را هم به ثمر برسانیم.

وی با بیان‌اینکه مدتی بود که تیم ما در وقت اضافه گل نخورده بود، گفت: در این دیدار شرایط به‌نحوی بود که تیم سپاهان از توپ‌های بلند بهره میبُرد و این برای همه تیم‌ها سخت است.

سرمربی استقلال از عملکرد بازیکنان تیمش اظهار رضایت کرد و افزود: در این دیدار سپاهان از تساوی با تیم ما خوشحال بود و استقلال نیز نشان دارد که در حال پیشرفت است و این روند رو به جلو همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به داوری این بازی گفت: شاید در این دیدار داور بازی، پنالتی تیم ما را ندید ولی چرا سایر داواران به او کمک نکردند، ۵۰ هزار تماشاگر خطای هند را دیدند اما کمک داورها ندیدند که جای سووال است.

استراماچونی با ابراز خرسندی از به ثمر رساندن ۲ گل به تیم سپاهان تصریح کرد: تیم ما روند خوبی را طی می‌کند و در آینده نیز به‌مراتب بهتر می‌شود.

وی تصریح کرد: بازی به‌شکلی بود که سپاهان یک گل جلو افتاد و کار برای تیم ما سخت شد و توانستم این گل را جبران کنیم و پیش بیفتیم اما در پایان، گل تساوی را خوردیم.

سرمربی استقلال تهران با تاکید براینکه زمان، مشکلات تیم ما را حل خواهد کرد، افزود: نقش جهان، ورزشگاه خوبی است و هیجان در آن بالاست و شور و اشتیاق این ورزشگاه را، ما به بیرون از ایران نیز منتقل می‌کنیم.

وی  با بیان اینکه سپاهان برای ما میزبان خوبی بود، افزود: ورزشگاه نقش جهان اصفهان چیزی از نمونه خود در اروپا کم ندارد و خوب است.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران از ساعت ۱۵ امروز شنبه با حضور بیش از ۳۵ هزار هوادار اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و در پایان، این دیدار جذاب و دیدنی ۲ بر ۲ مساوی شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.