امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران افزود: در بازی فردا شاهد یک بازی با کیفیت و خوب خواهیم بود و هر دو تیم به‌دنبال یک فوتبال پاک هستند.

وی با بیان‌اینکه دیدار فردای سپاهان با استقلال یک فینال زودرس است، اظهار داشت: دیدار فردا همانند بازی تیم ما با پیکان در جام حذفی، بازی خوبی خواهد شد.

قلعه‌نویی با تاکید براینکه مربیانی مانند مصطفی دنیزلی و اندره آ استراماچونی به فوتبال ما اعتبار می‌دهند، گفت: تیم ما بازی‌های خوبی ارائه می‌کند و بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند ولی در برخی موارد هم ضعیف می‌شویم.

سرمربی سپاهان ابراز امیدواری کرد که در دیدار فردا بهترین بازی این تیم انجام شود.

وی گفت: در تغییر دیدارها از سازمان لیگ خواستیم تا بازی ما با پیکان یک روز زودتر انجام شود ولی از تقاضای ما حمایتی نشد چون تیم شهرستانی هستیم و کسی پشت سرمان نسیت.

قلعه‌نویی با بیان اینکه در دیدار فردا هجومی به میدان خواهیم رفت، افزود: هدف ما پیروزی است و بازیکنان در این بازی انگیزه دارند و پرقدرت به میدان خواهند رفت.

سرمربی سپاهان اصفهان اظهار داشت: در دیدار فردا یک مصدوم داریم و تیم پزشکی تلاش می‌کنند تا او هم به بازی برسد، به غیر از آن، تیم ما کامل است و مشکلی ندارد.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۵ فردا(شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.