حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی روز سه‌شنبه در اجتماع پرشور بسیجیان فریدن در کانون جوانان سپاه این شهرستان افزود: بسیج برآمده از مردم و برای مردم است، هر کجا بسیج وارد شد امنیت سایه انداخت و هر کجا فتنه برپا شد بسیج آن را در نطفه خفه کرد.

وی با بیان اینکه بسیج همواره در حال رشد و ترقی است، اظهارداشت: خدمت به مردم، دفاع از ارزش‌ها، امنیت، بصیرت و اشاعه روحیه مقاومت به سرتاسر جهان ثمره بسیج است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب زمان(عج) و قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) اصفهان به سخنان امام راحل(ره) مبنی بر اینکه بسیج میقات پابرهنگان و لشگر مخلص خداست، اشاره و بیان کرد: بسیجی در راه خدا مبارزه می کند، از جان و مال و هستی خودش می‌گذرد، برای دنیای مردم مجاهدت می کند اما دنیا طلب نیست.

وی افزود: بسیج هشت سال در مقابل بزرگ ترین قدرت های استکباری ایستاد و بعد از دوران دفاع مقدس نیز برای سازندگی کشور در کنار دولتمردان تلاش کرد و به عرصه‌های مدیریت کشور وارد شد.

حجت‌الاسلام صادقی افزود: در حوادث اخیر با اینکه بسیجیان هم به وضع موجود معترض بودند و از درد و رنج مردم به دنبال سوء مدیریت‌ها به ستوه آمده بودند اما گوش به فرمان ولایت صف خود را از آشوبگران جدا و با بصیرت و وحدت امنیت را در مدت کوتاهی برقرار کردند.

وی هوشیاری، نظم و مشارکت را از کارکردهای مهم بسیج برشمرد و افزود: بسیج درختی تنومند است که شهدا ریشه آن هستند. 
به گفته وی مادامی که پایگاه‌های بسیج در همه سطوح جامعه تقویت و بر اساس اقتضائات بروز شوند دشمن هرگز نمی‌تواند اهداف شوم خود را پیش ببرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب زمان(عج) با بیان اینکه بسیج یاری بخش ولایت و امامت است، افزود: از بسیج که با درایت امام راحل نهادینه شد باید مراقبت کرد چرا که در همه بزنگاه‌ها  یار صدیق نظام و انقلاب بوده است.

همزمان با هفته بسیج، همایش با شکوه اقتدار بسیج با حضور اقشار مختلف مردم و شماری از مسئولان در فریدن برگزار شد. در این همایش، بسیجیان در صفوف منظم و به هم فشرده و با سردادن شعارهای ضد استکبار مسیر ناحیه مقاومت بسیج  به سوی کانون جوانان سپاه فریدن را پیمودند.

فریدن با جمعیت افزون بر ۴۹ هزار نفر در ۱۴۰ کیلومتری غرب استان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.