مدیر روابط عمومی  اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: زنگ ورزش دانش‌آموزان نیز در روزهای اعلام شده نباید در محیط باز برگزار شود.

رحمت‌الله ممیز تاکید کرد: هرگونه مطلبی مبنی بر تعطیلی مدارس در روزهای آینده خلاف واقعیت است، اما توجه به مباحث بهداشتی ضروری خواهد بود.

وی افزود: موضوع مذکور به تمام ادارات نواحی آموزش و پرورش اصفهان و شهرستان‌های اطراف اعلام شده است.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان، روز گذشته(شنبه) با صدور اطلاعیه‌ای از استقرار هوای سرد و افزایش آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و شهرهای صنعتی استان در روزهای آینده خبر داد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: با توجه به استقرار هوای سرد تا اواخر هفته جاری، شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، کاهش دید و کیفیت هوا در شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان مهیاست و  شدت آلودگی هوای برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز پیش بینی شده است.

وضعیت کیفیت هوای شهر اصفهان، یکشنبه سوم آذر برای سومین روز پیاپی در ماه جاری برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار گرفت.

اصفهان بدلیل تمرکز صنایع و تردد انبوه وسایط نقلیه موتوری به همراه تراکم جمعیت، یکی از شهرهای آلوده کشور است که با فرارسیدن فصل سرما با پدیده وارونگی(اینورژن) و افزایش غلظت آلاینده‌ها هم روبرو می‌شود.

دست‌کم ۹۰۰ هزار دانش‌آموز هم‌اکنون در بیش از پنج هزار واحد آموزشی استان اصفهان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.