عباس رضایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران نطنز بیان کرد: یکی از مسوولیت‌ها در سال‌جاری که با عنوان رونق تولید نام‌گذاری شده، رسیدگی به درد دل واحدهای تولیدی و صنعتی و برطرف کردن مشکلات آنها است که در این راستا بازدید مستمر هفتگی از شهرک‌های صنعتی استان اصفهان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به بازدید امروز خود از یک کارخانه تولید فولاد در نطنز افزود: مشکلاتی در زمینه زیست محیطی، آب، زمین و مالیات وجود داشت که مساله مالیاتی و آب آشامیدنی به طور کامل برطرف شد.

استاندار اصفهان با تاکید بر اهمیت سلامتی مردم اظهار کرد: خوشبختانه این مجموعه با فیلتراسیون خوبی که دارد، بنابر نظر محیط زیست مشکل آلودگی نداشته و مجموعه دیگری هم که آماده کرده‌اند نیز از دید محیط زیست اشکالی ندارد.

وی اضافه کرد: این واحد اقتصادی که در زمان حاضر به ۱۶ کشور صادرات دارد و منجر به ارزآوری خوبی برای کشور شده، قرار است در کنار حفظ کامل مسائل زیست محیطی در راستای توسعه فعالیت‌ها گام بردارد و امید می‌رود به‌زودی شاهد بهره‌برداری از آن و ۵۰۰ نفر افزایش اشتغال در منطقه باشیم.

رضایی ادامه داد: راه‌اندازی هر واحد تولیدی در کنار برخی محاسن، ممکن است معایبی هم داشته باشد که در این راستا از مسوولان کارخانه خواسته شده تا با هماهنگی مسوولان روستاهای اطراف و شورای شهر نطنز در حوزه مسائل اجتماعی هم ورود داشته باشند تا انتظارات مردمی نیز برآورده شود.

اصفهان پنج میلیون نفری که سه هزار و ۷۸۰ طرح نیمه‌تمام صنعتی دارد، با وجود بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، نزدیک به ۸۲۸ معدن در حال بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی، صنعتی‌ترین استان کشور به شمار می‌آید.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.