حمید بی‌غم سه‌شنبه شب پس از پیروزی تیمش برابر ملی حفاری اهواز در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار ایرنا درباره دلایل تنش‌های متعدد این مسابقه گفت: معتقدم اگر نظارت‌ها افزایش یابد این مسایل کمرنگ خواهد شد، مسوولان فیلم دیدار ۲ تیم را ببینند و آنانی که مسبب مشاجرات بودند محروم کنند.

وی اضافه کرد: بالاخره کار از یک جایی باید شروع شود، سر و صدا و داد و بیدادی که بینندگان در اینگونه مسابقات تماشا می‌کنند سبب بیزاری آنها از فوتسال خواهد شد.

سرمربی فوتسال گیتی پسند درباره اینکه چرا موقعیت‌های زیادی برای تیم خلق شد، اما راهی به دروازه نیافت، افزود: بازیکنان تیم ما برای برد به میدان آمده بودند برای همین در دقایقی به دلیل بالا رفتن فشار عصبی، تمرکز خود را از دست دادند و در پی آن موقعیت‌های فراوانی از دست رفت.

بی‌غم با بیان اینکه همه از تیم گیتی پسند، پیروزی پر گل می‌خواهند، ادامه داد: شور و هیجانی بی دلیلی در این مسابقه به وجود آمد و در یک مسابقه پر تنش، توپ‌ها به دروازه وارد نشد و تنها با تک گل برنده شدیم.

سرمربی تیم گیتی پسند با اشاره به شیوه حذفی در لیگ برتر و راهیابی چهار تیم به مرحله بعدی، تصریح کرد: هیچ فرقی نمی‌کند که تیم هم اکنون در کجا قرار گرفته باشد، مهم این است که بتواند در جمع تیم‌های نهایی قرار بگیرد، پس وظیفه ما این است که کیفیت بازیکنان را در حد عالی قرار دهیم که به دور بعدی راه یابیم.

 تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در دیداری خانگی و پر حاشیه با نتیجه  یک بر صفر تیم ملی حفاری اهواز را شکست داد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.