دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و تراکتورسازی تبریز از هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور ساعت 15:30 امروز با حضور بیش از 20 هزار تماشاگر سپاهان برگزار شد و در پایان میزبان با نتیجه 2 بر صفر میهمان را شکست داد.
در این دیدار بازیکنان سپاهان در همان دقایق ابتدایی بازی حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دیدند که از فرصت‌ها بهره نبردند و در آن طرف میدان تراکتورسازی تبریز چندین موقعیت خوب به دست آورد که توپ هایشان در چهارچوب دروازه نبود.
سپاهانی‌ها که با حضور چشمگیر تماشاگران خود در این دیدار رو به رو بودند و تشویق‌های بی‌امان هواداران خود هجومی بازی می‌کرد در دقیقه 40 صاحب پرتاب اوت شد که آقایی نتوانست از فرصت گلزنی استفاده کند.

سپاهان در ادامه حملات خود در دقیقه 43 صاحب ضربه ایستگاهی شد که حسینی ارسال کرد و سجاد شهباززاده با ضربه سر برای سپاهان گلزنی کرد و ورزشگاه نقش جهان را شادی هوادارانش فرا گرفت. 
در نیمه دوم بازی در همان دقایق اول سپاهان در موقعیت گلزنی قرار گرفت که مظاهری دروازه بان تراکتور توپ را جمع کرد.
در دقیقه 48نیز تیم تراکتورسازی تبریز در حملات خود  یک موقعیت خوب را توسط حاج صفی از دست داد تا این تیم در گلزنی ناکام بماند.
در ادامه تیم سپاهان در حملات خود روی حرکت زیبای نورافکن چندین مرتبه صاحب گلزنی شد که آقایی با سانتر زیبای خود با ضربه سر کیروش استنلی گل دوم سپاهان به زیبایی هر چه تمام به ثمر رسید تا هواداران سپاهان نقش جهان را غرق شادی کنند.
تراکتورسازی تبریز در ضد حمله نتوانست بهره‌ای ببرد و سپاهان با تشویق هواداران خود هجومی کار می‌کرد در دقیقه 60 صاحب موقعیت گلزنی شد که قربانی توپ را به بیرون زد. در ادامه بازی تراکتور در دقیقه 78 پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب ضربه شد که ضربه دزاگه را نیازمند در آغوش گرفت.
تا پایان این دیدار تراکتور سازی تبریز با وجود تلاش بازیکنانش نتوانست گلی به ثمر برساند و سپاهان در دقایق پایانی نیز موقعیت گلزنی داشت که از بین رفت.
در این دیدار برای تیم سپاهان سید پیام نیازمند، عزت الله پورغاز، مهدی کیانی، سعید آقایی، سجاد شهباززاده،سید محمد رضا حسینی تعویض دقیقه 75با رضا میرزایی، امید نورافکن،سید محمد کریمی تعویض دقیقه 35  رسول نویدکیا، گیورگی ولسیانی، مرتضی منصوری و کیروش استنلی تعویض دقیقه 59با علی کیخسروی با هدایت امیر قلعه نویی به میدان رفتند.
همچنین برای تراکتورسازی تبریز در این دیدار محمد رشید مظاهری، محمد رضا خان زاده،ایمان سلیمی، مسعود سلیمانی، رضا اسدی، ساسان انصاری،مارسیلو جونیور لوپز دقیقه 67 اشکان دژاگه، میثم تیموری،محمد رضا آزادی تعویض دقیقه 80 باکوین فورچن ،احسان حاجی صفی، مهدی تیکدری نژاد با سرمربی گری مصطفی دنیزلی به میدان رفتند.
داوری این دیدار را سید وحید کاظمی، محمد رضا منصوری،حسین ظهیری برعهده داشتند.
داور چهارم این دیدار فرهاد فرهادپور،داور پشت دروازه اول کوپال ناظمی و پشت دروازه دوم سید علی‌اصغر مومنی بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.