امیر قلعه‌نویی شامگاه دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: دیدار سختی با تیم خوب تراکتورسازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در پیش‌رو داریم.

وی با ابراز خوشحالی از دیدار دوباره خود با سرمربی تراکتورسازی تبریز افزود: "دنیزلی" مربی بزرگی در ایران و ترکیه است و امیدوارم در بازی فردا، تیم ما سه امتیاز بازی را به‌دست آورد.

وی با بیان‌اینکه در دیدارهای پیشین، تیم سپاهان چهار امتیاز از دست داده است، افزود: تیم ما در یک سال گذشته روند مثبت و رو به جلویی را طی کرده است و سایر تیم‌ها از کسب نتیجه مساوی با تیم ما خوشحال می‌شوند که این نکته مثبتی است.

سرمربی سپاهان با تاکید براینکه تیمش می‌تواند خاطرات خوب سال‌های گذشته را دوباره زنده کند، افزود: در ۲ دیدار گذشته، خوب بازی کردیم ولی نتیجه لازم را کسب نکردیم.

وی تاکید کرد: این مساله به معنی اُفت سپاهان نیست زیرا تیمی که نمی‌تواند ببرد با تیمی که اُفت پیدا می‌کند، تفاوت زیادی دارد و بر اساس آمار در ۲ دیدار گذشته بازی‌های خوبی ارائه کردیم ولی پیروز نشدیم.

قلعه‌نویی افزود: ما از نظر کار تیمی و بازیکنان خوب هستیم و به روند مثبت خود ادامه خواهیم داد.

وی با بیان‌اینکه سپاهان و تراکتورسازی، تیم‌های خوبی هستند و در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند، گفت: باید هر کسی که برای فوتبال کشور زحمت کشیده است، تقدیر شود و احسان حاج‌صفی برای فوتبال ایران و سپاهان تلاش زیادی کرده و در تیم ملی با نام کاپیتان سپاهان شناخته شده است.

وی همچنین با اشاره به حواشی به‌وجود آمده برای رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی گفت: در این باره قبل ازاینکه چنین رویدادهایی رُخ بدهد، هشدار داده بودم و از رییس

فدراسیون فوتبال تعجب می‌کنم که بعد از وقوع این اتفاقات، به فکر چاره افتاده است.

سرمربی سپاهان افزود: گفت: فضای ورزشگاه‌ها باید مکان زیبایی برای فوتبال باشد و همه می‌دانند که چه کسی مقصر است که فوتبال ما به این سمت رفته است و من در مقابل این اتفاقات ایستاده‌ام و هزینه‌اش را هم خواهم داد.

وی گفت: در بازی فردا محبی محروم است اما امیداوارم سایر بایکنان مصدوم تیم ما سلامت خود را برای دیدارهای آینده بازیابند و در دیدار فردا مثل همیشه هواداران سپاهان به ورزشگاه بیایند و تیم خود را تشویق کنند.

مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به‌دلیل همزمانی تمرین این تیم، در این نشست خبری حضور نیافت.

در چهارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز، سه‌شنبه ۱۴ آبان سالجاری از ساعت۱۵:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.