مدیر رسانه‌ای مجموعه رضوانی گیم اصفهان گفت: این مسابقات در رشته‌های فیفا ۲۰، پی ای اس ۲۰، تنیس روی میز، فوتبال دستی، فوتبال سه نفره و بیلیارد به مدت پنج روز تا هجدهم آبان در مجموعه تفریحی و ورزشی "پرواز" منطقه مرداویج اصفهان برگزار می‌شود.

مهدی دواتگروی با بیان‌اینکه این مسابقات تنها در بخش آقایان برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: ۴۰۰ ورزشکار از استان‌های تهران، اصفهان، فارس و بوشهر در این مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر، اردیبهشت‌ سال آینده به مسابقات بین المللی اربیل عراق اعزام خواهند شد.

مدیر رسانه‌ای مجموعه رضوانی گیم اصفهان اضافه کرد: این رقابت‌ها از سال ۹۵ تاکنون به همت این مجموعه و با همکاری معاونت فرهنگی و ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران با هدف شور و نشاط اجتماعی و ایجاد اوقات فراغت سالم و فرهنگ صحیح استفاده از بازی‌های رایانه‌ای در استان برگزار شده است.

به گفته وی، هنوز امکان نام‌نویسی و حضور در این بازی‌ها وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به  آدرس اینترنتی rezvanigame.com  مراجعه کنند.

دواتگر ادامه داد: این مسابقات از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه در مجموعه تفریحی، ورزشی 'پرواز' واقع در خیابان مرداویج اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نفرات اول تا سوم این مسابقات به ترتیب ۲ هزار، ۸۰۰ و ۲۰۰ دلار دریافت می‌کنند، اظهار داشت: احکام قهرمانی، مدال و جوایز نفرات برتر در هر کدام از رشته‌ها در پایان مسابقات، به آنها اهدا می‌شود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.