دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و کاله آمل از هفته دوم لیگ برتر والیبال کشور از ساعت 17 امروز یکشنبه در ورزشگاه شهدای مخابرات اصفهان برگزار شد و در پایان این تیم سپاهان بود که توانست با نتیجه 3 بر 2 پیروز میدان شود.
در این دیدار که با حضور بیش از 500 هوادار سپاهان برگزار شد نماینده مازندران با وجود تلاش میزبان ست اول را با نتیجه 25 بر 19پیروز شد.
تیم والیبال سپاهان در ست دوم با تشویق بی‌امان هواداران خود توانست با نتیجه نزدیک 25 بر 23 میهمان شمالی خود را ببرد.
ست سوم در حالی که تیم میزبان پیش افتاده بود تیم سپاهان توانست در یک بازی هوشمندانه‌تر با نتیجه حساس 28 بر 26 پیروز میدان شود و با نتیجه 2 بر یک پیشی بگیرد.
تیم کاله آمل در ادامه بازی ست چهارم را با نتیجه 25 بر 21 پیروز شد تا دو تیم 2 بر 2 مساوی شوند.
ست پنجم این تیم سپاهان بود که توانست با تشویق هواداران خود با نتیجه 15 بر 11 کاله آمل را شکست دهد و پیروز میدان شود.

علی فتاحی سرپرست فدراسیون والیبال، مسعود تابش مدیرعامل  باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و سعید درخشنده به عنوان ناظر کنفدراسیون والیبال آسیا این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
در ابتدای ست چهارم این دیدار برخی از بازیکنان هر دو تیم درگیری لفظی پیدا کردند که داور یک بازیکن کاله را با کارت قرمز جریمه کرد و سرمربی تیم سپاهان به دلیل اعتراض کارت قرمز گرفت.
در این دیدار برای فولاد مبارکه سپاهان صابر جواهری، توحیدط صمدی، مجید فلاح، فرزاد ملا بهرامی، احمد دانش دوست، سهند الله وردیان، امیررضا سرلک، سهیل کمال آبادی، میر مجتبی کفاش، علیرضا جلالِی، محمد رسولی، محمد طاهر وادی، علیرضا مباشری، امیر حسین تقوی، شادمهر کمالی با سرمربی رحمان محمدی راد به میدان رفتند.
همچنین در تیم کاله مازنداران امیر محمد فلاحت خواه، علی رمضانی، عادل غلامی، مهران فیض امام دوست، سهراب ملکی، شاهین مظلوم، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، عرفان طلایی‌نژاد، ادریس دانشفر، رضا قرا، وحید والی، اسماعیل طالبی، رافع طبری با هدایت بهروز عطایی به میدان رفتند.
در این دیدار محمد شاه میری داور اول  محمدرضا آقایی داور دوم این دیدار بودند. همچنین ناظر فدراسیون  محمد حسین شفقی و ناظر داوری احمد بندری برعهده داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.