به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهین شکرانی با اشاره به اینکه پروژه های متعددی در راستای تسهیل در رفت و آمد مردم منطقه یک در سطح منطقه در حال اجراست، اظهار کرد: احداث ادامه خیابان اردیبهشت یکی از خواسته های چندین و چند ساله مردم این منطقه است که با اقداماتی که در سال جاری و با اعتباری که در بودجه برای آن پیش بینی شده است، در حال پیگیری اجرای این طرح هستیم.

وی ادامه داد: پیش بینی ما این است که احداث ادامه خیابان اردیبهشت تا پایان سال جاری به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد. 

راه اندازی بی آر تی خیابان مسجد سید

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: همچنین پارکینگ زیرسطحی خیابان اردیبهشت حدفاصل خیابان طالقانی تا خیابان میرداماد با اعتبار حدود 6 میلیارد و 500 میلیون تومان تا پایان امسال اجرایی می شود.

وی همچنین به راه اندازی خط «بی آر تی» خیابان مسجد سید نیز اشاره و بیان کرد: «بی آر تی» مسجد سید اتوبوس به زودی در منطقه راه اندازی می شود. 

شکرانی تکمیل پروژه کلکتور آب به منظور آبیاری فضای سبز منطقه را از دیگر طرح های در دست پیگیری دانست و گفت: توسعه انتقال کلکتور شرقی- غربی با مبلغ ۲۳ میلیارد ریال اعتبار اجرایی خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1285913
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.