مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان در حاشیه بهره برداری این طرح ها گفت :  این صندوق برای راه اندازی طرح تولیدی دامداری صنعتی 10 میلیارد ریال اعتبار و  پرورش شترمرغ نیز 2 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع صندوق توسعه ملی پرداخت کرده است.

احسان مهدوی هزاوه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که این صندوق با ارایه تسهیلات اشتغالزایی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستاییان داشته است افزود : با بهره برداری واحد دامداری 9 نفر و پرورش شترمرغ سه نفر مشغول به کار شدند.

وی مجموع سرمایه گذاری واحد دامداری صنعتی(دام شیری) را 30 میلیارد ریال و واحد شترمرغ را سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اعلام کرد.  

مهدوی هزاوه تصریح کرد : صندوق کارآفرینی امید با ارائه تسهیلات ، حمایت ویژه ای از واحدهای تولیدی استان اصفهان کرده و این راهبرد همچنان در سال "رونق تولید" با هدف ساماندهی رونق تولید و کسب و کار  در دستور کار این صندوق قرار دارد.

تعداد تسهیلات روستایی  پرداخت شده از ابتدای سال تا کنون توسط صندوق کارآفرینی امید  اصفهان  ۱۳۲ فقره به مبلغ 111 میلیارد و 150 میلیون ریال بود و  170 نفر مشغول به کار شدند.
در استان اصفهان افزون بر 9 هزار واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.