جواد محمدی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: باشگاه ذوب‌آهن در سال‌های نه چندان دور، منبع پرورش بازیکنان و اعزام آنها به سایر تیم‌ها در رشته‌های مختلف بوده است که این روند باید دوباره شکل گیرد.

وی ادامه داد: استان اصفهان سرشار از استعداد است و ما باید در این راستا ریل‌گذاری کنیم تا در دوره‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت استعدادها را به ویژه در مناطق محروم شناسایی کرده و پرورش دهیم.

 مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در ادامه درباره جایگاه کنونی تیم فوتبال این باشگاه در جدول لیگ برتر تصریح کرد: حضور تیم در رده چهاردهم برای هیچ‌کس پذیرفتنی نیست، اما باید به این تیم زمان داد تا بتواند خود را بازیابد و باز هم مانند گذشته در لیگ موفق ظاهر شود.

محمدی افزود: ذوب‌آهن از نظر فنی خوب بازی می‌کند و ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار دارد و  بازیکنان سرباز و مصدوم به تیم افزوده شدند و با پیگیری و برنامه‌ریزی در کادر فنی و حمایت باشگاه، نتایج تیم جبران خواهد شد.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک بُردهای تیم آغاز خواهد شد و وضعیت از آن چیزی که هست بهتر می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: این باشگاه هم‌اکنون در رشته‌های فوتبال، هندبال، بسکتبال، والیبال نشسته، تکواندو در بخش مردان و در رشته‌های والیبال، فوتبال، هندبال، والیبال نشسته و تیر و کمان در بخش بانوان فعال است.

باشگاه فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در سال ۱۳۴۷ در شهر اصفهان بنیان‌گذاری شد؛ ذوب‌آهن پس از همشهری خود سپاهان، دومین تیم ایرانی است که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۰ میلادی راه یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.