قدرت‌الله نوروزی عصر پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات احداث دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه اصفهان افزود: شهرداری اصفهان وظیفه خود می‌داند که در مراکز تولید علم و تربیت پژوهشگران و متخصصان، به حمایت و ارائه خدمات بپردازد.

وی افزود: در این زمینه تفاهمنامه‌ای با دانشگاه اصفهان امضاء و در آن بر افزایش همکاری و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد اهداف علمی تاکید شده است.

نوروزی اظهار امیدواری کرد که بزودی تشریفات قانونی برای بهره‌گیری از خدمات شهری در دانشگاه اصفهان، طی و خدمات گسترده‌ای ارائه شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: بسیاری از وزیران و مدیران شاخص کشور دانشجوی دانشگاه اصفهان بوده‌اند و این مرکز بزرگ علمی در کشور نقش بی‌بدیل و موثری داشته است.

رییس کمیسیون کارآموزان کانون وکلا دادگستری استان اصفهان نیز در این آیین گفت: استقلال و وجود دانشکده حقوق در دانشگاه، نقش موثری در تربیت حقوقدانان و وکلای شاخص و متخصص خواهد داشت.

سهراب انوری‌زاده خاطرنشان کرد: اصفهان از زمان‌های گذشته، کانون برجستگان عرصه حقوق و وکالت بوده و پیشکسوتان بزرگی مانند احمد قیصری داشته است.

وی اضافه کرد: احمد قیصری در زمان فعالیت خود در تربیت حقوقدانان و وکلا نقش برجسته ای داشت و هم اکنون با حمایت خود در ساخت دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه اصفهان، کمک شایان و ماندگاری به این عرصه کرده است.

عملیات اجرایی احداث دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه اصفهان با برآورد هزینه هزینه بالغ بر یکصد میلیارد ریال آغاز شد.

زیربنای این ساختمان که با مشارکت احمد قیصری، نیکوکار دانشگاه ساخته خواهد شد پنج هزار مترمربع است و شهرداری و کانون وکلا اصفهان نیز برای احداث این دانشکده قول همکاری داده‌اند.

۱۶۰ عضو هیات علمی از جمله ۸۰ استاد و حدود ۲ هزار دانشجو خواهند توانست از این دانشکده بهره ببرند.

دانشگاه اصفهان بعنوان دانشگاه جامع و مادر استان اصفهان با داشتن حدود ۱۵ هزار دانشجو و ۶۵۰ عضو هیات علمی، یکی از مراکز علمی برتر کشور است.
این دانشگاه بعنوان یکی از دانشگاه‌های منتخب ایران در طرح تبدیل به یکی از پنج دانشگاه برتر کشور در تراز بین المللی جای دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.