امیرقلعه نویی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با سایپا با تبریک "روز سپاهان"( 2 آبان سالروز راه‌یافتن تیم سپاهان به جام باشگاه‌های جهان در سال 86، روز سپاهان نامگذاری شده است) گفت: هر بازی برای تیم ما حکم فینال را دارد و همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند بخصوص تیم خوب سایپا که بازیکنان جوان و شگفتی‌سازی دارد.

وی با اشاره به اینکه ابراهیم صادقی سرمربی تیم حریف، مربی با اخلاقی است، اظهار داشت: در دیدار با سایپا چند هدف را دنبال می‌کنیم اول اینکه گل نخوریم و بعد از آن گل بزنیم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: توقع بازیکنان سپاهان این است که هواداران حضور گسترده‌ای در ورزشگاه نقش جهان داشته باشند و امیدوارم حضوری پررنگ داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به محرمیت مهدی کیانی بازیکن سپاهان در دیدار فردا مقابل سایپا گفت: با خریدهایی خوبی که انجام دادیم بازیکنان جایگزین خوبی برای او داریم، حق کیانی حضور در تیم ملی است و نسبت به سال قبل بازی بهتری ارائه می‌کند و بازیکنی فنی است.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه ابراهیم صادقی نماد باشگاه سایپاست، تصریح کرد: دیدار با تیم سایپا، بازی سختی است و  تیم‌هایی که روبروی سپاهان بازی می‌کنند با انگیزه به میدان می‌روند.

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور میزبان سایپای تهران است.

 این دیدار روز جمعه سوم آبان سال جاری از ساعت 16:45 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.