مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: ۱۶ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال از این کمک‌ها به صورت نقدی و ۴۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز به صورت کالا و بسته‌های تحصیلی توسط خیران به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

محمدرضا متین پور افزود: خیران درجشن عاطفه‌ سال گذشته ۴۳ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال به دانش‌آموزان نیازمند این استان کمک کردند که امسال ۴۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها یکی از برنامه‌های این نهاد برای کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند است، تصریح کرد: امسال این جشن با شعار«با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» به‌صورت ۲ مرحله‌ای در شهریور و مهرماه برگزار شد.

وی بیان کرد: در زمان حاضر ۲۱ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند زیرپوشش کمیته امداد اصفهان بوده و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.

متین پور به روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان نیازمند تاکید و اضافه کرد: همچنان امکان مشارکت در این طرح با استفاده از روش‌های الکترونیکی وجود دارد و همشهریان برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اصفهانی می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۱*۸۸۷۷*، تماس با ۰۹۶۸۸۷ و یا مراجعه به تارنمای اینترنتی emdad.ir در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

کمیته امداد اصفهان ۱۰۷ هزار و ۹۴۰ خانوار زیر پوشش دارد که از این آمار ۵۷ درصد سرپرست زن و ۴۳ درصد سرپرست مرد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.