دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهر خودرو مشهد در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 16:50 دقیقه روز دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که در پایان، تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر، بازی را واگذار کرد.

نیمه نخست این دیدار در حالی آغاز شد که تیم ذوب‌آهن که در فصل جاری لیگ برتر بردی را به دست نیاورده است، چند موقعیت روی دروازه حریف به‌دست آورد که بازیکنانش در گلزنی موفق نبودند.

تیم میهمان نیز که توانسته بود بازی را بخوبی کنترل کند چند موقعیت به‌دست آورد که آنها نیز ناکام ماندند و در نیمه نخست، توپ بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود تا اینکه بازیکنان شهر خودرو در دقیقه 42  با سانتر سروش رفیعی توسط امین قاسمی‌نژاد با ضربه سر به اولین گل این دیدار رسیدند.

در نیمه دوم دیدار، ذوب‌آهن بر حملات خود افزود تا بتواند با جبران گل، نتیجه لازم را کسب کند و در همان دقایق اولیه بازی توسط عباسی موقعیت خوبی را با واکنش زیبای دروازه‌بان میهمان از دست داد.

پنج دقیقه بعد، ذوب‌آهن موقعیت دیگری را توسط عباسی و درخشان مهر از دست داد تا حملات این تیم بدون نتیجه باشد.

تیم ذوب‌آهن که در این دیدار چیزی برای از دست دادن نداشت با افزودن مهاجمان خود و آوردن محمدرضا خلعتبری سعی داشت تا با فشار بر روی دروازه حریف به گل دست پیدا کند که بی‌نتیجه ماند.

تیم شهر خودرو هم در ضدحملات خود خطرناک بود و چند موقعیت توسط سروش رفیعی ایجاد کرد که به گل تبدیل نشد و در مقابل تیم ذوب‌آهن نیز توسط خلعتبری چند موقعیت ایجاد کرد که توپ‌ها توسط بازیکنان این تیم، بیهدف به بیرون زمین فرستاده شد.

تیم ذوب‌آهن برای پیروزی در این دیدار تلاش کرد ولی زورش به میهمان خود نرسید و این نماینده مشهد بود که توانست سه امتیاز این دیدار را در اصفهان درو کند تا نوار ناکامی‌های ذوب‌آهن در لیگ برتر فوتبال کشور همچنان ادامه یابد.

در این دیدار برای تیم ذوب‌آهن اصفهان یوسف بهزادی، محمد نژادمهدی، حمید بوحمدان، هادی محمدی، محمدرضا عباسی(تعویض دقیقه 68 با محمدرضا خلعتبری)، مهران درخشان مهر، قاسم حدادی‌فر، مجتبی حق‌دوست، مصطفی آقاجانی(تعوض دقیقه 54 با رضا حبیب‌زاده)، امیر ارسلان مطهری و میلاد شیخ فخرالدینی با هدایت علیرضا منصوریان به میدان رفتند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم خودرو مشهد نیز سیدمهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، فرشاد فرجی، سروش رفیعی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی، محمدعلی فرامرزی(تعویض دقیقه 24 با محمد آقاجانپور)، علی نبی زاده و یونس شاکری را به میدان فرستاد.

در این دیدار میلاد فخرالدینی، علی نبی‌زاده، محمدرضا خلعتبری، مهران درخشان و سروش رفیعی از داور کارت زرد دریافت کردند.

این دیدار را سیدوحید کاظمی، سعید علی‌نژادیان، فرهاد فرهادپور و علی‌اکبر عظیم‌پور قضاوت کردند.

ذوب‌آهن با این شکست با چهار امتیاز به رده چهاردهم لیگ برتر سقوط کرد و تیم شهر خودرو نیز با 16 امتیاز در رده سوم لیگ برتر فوتبال کشور جای گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.