احمد جمشیدی روز دوشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: بی‌شک استفاده از نقدهای رسانه‌ها می‌تواند مسیر تعالی و پیشرفت باشگاه را هموار کند، بر همین اساس از نظرات تحلیلگران، اهالی رسانه و خبرنگاران به بهترین نحو، استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی در عصر حاضر افزود: در بسیاری از مصاحبه‌ها به نکات ریز و ظریفی دست پیدا کردم که برای مجموعه باشگاه و موفقیت ما اهمیت داشته است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن به تغییرات در سطح عالی این مجموعه اشاره و اضافه کرد: هر مجموعه‌ای پس از تغییرات مدیریتی ممکن است دچار اُفت شود، اما این موضوع قابل حل و جبران است و نمی‌توان آن را ناکارآمدی دانست.

جمشیدی با بیان اینکه ترجیح می‌دهیم مدیرعامل باشگاه را درگیر مصاحبه و مسائل حاشیه‌ای نکنیم، ادامه داد: در ماه‌های اخیر پاسخگوترین باشگاه در مقایسه با سایرین بودیم، زیرا همواره گوشی تلفن همراه خود را جواب می‌دهم و این روند نیز ادامه خواهد یافت.

سخنگوی باشگاه ذوبآهن اصفهان، حضور رسول کربکندی به‌عنوان مدیر سازمان تیم‌های فوتبال این باشگاه را مفید ارزیابی کرد و گفت: استفاده از دانش بزرگترها و پیشکسوتان، نقش اساسی در موفقیت تیم‌ها دارد و ما این اصل را در باشگاه سرلوحه خود قرار داده‌ایم.

وی ضمن تاکید بر حمایت همه‌جانبه از تیم فوتبال ذوب‌آهن، اهمیت دادن به سایر تیم‌ها بخصوص تیم‌های پایه و بانوان این باشگاه را نیز ضروری توصیف کرد.

مدیر سازمان تیم‌های فوتبال باشگاه ذوب‌آهن نیز در این نشست بر اهمیت تلاش و برنامه‌ریزی برای موفقیت تمام تیم‌های فوتبال باشگاه تاکید کرد.

رسول کربکندی افزود: امیدوارم بتوانم در باشگاهی که همه دستاوردهای خود را مدیون آن هستم، نقش تاثیرگذاری داشته باشم.

امیدواریم مدیریت کانال تلگرامی باشگاه ذوب‌آهن پس داده شود

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن نیز در این نشستت خبری در باره مدیریت(ادمین) کانال تلگرامی این باشگاه که در اختیار مدیر رسانه‌ای سابق تیم فوتبال است، گفت: امیدواریم این مساله حل شود و ما بتوانیم کانال مذکور را که امانتی در دست مدیر رسانه‌ای سابق بوده است، در دست بگیریم و از آن به سود باشگاه استفاده کنیم.

کامران شیرزادی اضافه کرد: همکاری همه‌جانبه با رسانه‌ها را به‌عنوان یک اصل کلیدی و راهبردی پذیرفته‌ایم بخصوص استفاده از رسانه‌های بومی و محلی، چه در ارسال اخبار و چه در اعزام‌ها را در دستور کار داریم.

 تیم فوتبال ذوب‌آهن در ۶ بازی گذشته خود هشت گل خورده و پنج گل به ثمر رسانده است و در رده سیزدهم لیگ ۱۶ تیمی ایران قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.