محمد پناهی نژاد روز دوشنبه به ایرنا گفت: مجموعه عاشقان و  فیلم سینمایی  "هزار سال با تو"  ماه جاری در اصفهان مقابل دوربین رفت  که نشان می‌دهد  این خطه قابلیت تبدیل  به 'لوکیشن'  شماری از تولیدات سینمایی و مجموعه های تلویزیونی را داراست.

وی افزود: پردیس سینمایی اصفهان آمادگی کامل برای همکاری با فیلمسازان بنام و کارگردان مطرح کشور را دارد و این دسته از فعالان هنر هفتم می‌توانند از امکانات و لوکیشن‌های فیلمبرداری و از ظرفیت بالای اماکن تاریخی و مدرن شهر و استان اصفهان در زمینه محل های تصویربرداری استفاده کنند.

پناهی نژاد گفت: پیش از این نیز آثار سینمایی زیادی در استان و شهر اصفهان تولید شده است و فیلم‌سازان کشور از زیبایی اصفهان در تولید آثارشان بهره برده‌اند.

وی همچنین بر لزوم فرهنگ‌سازی برای تماشای فیلم در سالن‌های سینما تاکید کرد و گفت: سینما دریچه‌ای به سوی جهان‌های تازه است و این هنر-صنعت تأثیر شگرفی در فرهنگ و اندیشه جوامع دارد و باید بیش از پیش مورد توجه مدیران فرهنگی قرار گیرد.

تهیه کننده مجموعه "عاشقان" نیز به ایرنا گفت:  ماه جاری فیلمبرداری مجموعه عاشقان که ۲۰ قسمتی است و در هر قسمت یک داستان از شهدا روایت می‌شود در اصفهان کلید خورد ؛این مجموعه الهام گرفته از مسائل دینی است و در هر اپیزود آن، در مورد یکی از شهدا داستانی روایت می‌شود.

علی اسدی افشار ادامه داد: در داستان اول این مجموعه به سرگذشت خانم گوهرشاد و در داستان دوم به زندگی شهید همت پرداخته شده است و درون آن عشق خانواده و عشق الهی نشان داده می‌شود که این عشق باعث شهادت شهید همت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در مجموعه عاشقان حدود ۴۰ الی ۵۰ بازیگر حرفه‌ای ایفای نقش می‌کنند که در هر قسمت به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود؛ ساخت مجموعه عاشقان ابتدا در استان اصفهان و سپس در بقیه استان‌ها ادامه می‌یابد.

علاوه بر این مجموعه، آغاز فیلم‌برداری فیلم سینمایی  "هزار سال با تو"  نیز از امروز در اصفهان کلید خورد ؛ این فیلم به نویسندگی و کارگردانی حسین طبیب زاده و تهیه کنندگی احمد مقامی با ژانری عاشقانه پس از گرفتن پروانه ساخت، پایان پیش تولید و انتخاب بازیگر هم اکنون در مرحله فیلمبرداری قرار دارد.

هزار سال با تو  که دومین فیلم بلند سینمایی حسین طبیب زاده است مضمونی عاشقانه دارد و لوکشین‌های متعدد، بازیگران صاحب نام و موقعیت‌های داستانی متنوع، ساختار آن را  متفاوت از موج فیلمسازی حال حاضر می‌کند.

احمد مقامی تهیه کننده این فیلم روز دوشنبه به ایرنا گفت:این فیلم یک ملودرام جذاب و تماشگر پسند است و با توجه به تجربه موفق فیلم "چشمهایت" امیدواریم فیلمی به مراتب زیباتر و تماشگر پسندتر بسازیم.

وی افزود: لوکیشن‌های اصلی این فیلم در شهر زیبای اصفهان و مجموعه‌های قلب شهر و شهرک سلامت هستند و مدیرعامل این مجموعه ها با همدلی و حمایت مادی و معنوی از فرهنگ و صنعت سینما باعث دلگرمی بیشتر ما شد.

وی ادامه داد: رز رضوی و سام کرمی بازیگران نقش های اصلی 'فیلم هزار سال با تو' هستند و سولماز حصاری، مجید مشیری، نیما شاهرخ شاهی، مهران رجبی، شهین تسلیمی، ایمان نصر، محسن ثباتیان، راشین رضوی و ماهک ثباتیان از بازیگران مطرح کشور در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

تهیه کنند فیلم 'فیلم هزار سال با تو' ادامه داد:  از دیگر عوامل پشت دوربین و تولید این فیلم نیز می‌توان از یاسر زمانی مدیر فیلمبرداری، حسین حجازی مدیر صدابرداری، حسین خواجویی مدیر تولید، مجتبی کریمی جانشین مدیر تولید، بهنام فروتن دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، سید علی منجمی دستیار تهیه کننده،  ناصر انصاری مدیر تدارکات، میلاد سهایی دستیار دو کارگردان، ایمان نصر دستیار سوم کارگردان، نگار رضایی منشی صحنه، نفیسه علیزاده طراح چهره‌پردازی، حمید قربانی مجری گریم،  ناهید خواجویی مسئول لباس، سیاوش وزیری آهنگساز، مرتضی فتاحی خواننده، حدیث اعرابی طراح گرافیک و پیام پروین عکاس فیلم نام برد.

 در استان اصفهان ۱۷ سالن فعال سینمایی در کنار پردیس سینمایی اصفهان با هفت سالن نمایش مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.