محمد سلطان حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، مساحت طرح‌های ورزشی مذکور را ۹ هزار و ۲۰۰ متر مربع و در شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، تیران و کرون، مبارکه و نجف آباد ذکر کرد.

وی شروع ساخت این طرح‌ ها را سال ۹۱ تا ۹۴  اعلام و اضافه کرد: ۳۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای آنها هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان ادامه داد: بهره برداری از زمین چمن مصنوعی حیدرآباد و بازسازی سالن کشتی شهید نصر اصفهان، زمین چمن مصنوعی پیربکران و طاد در شهرستان فلاورجان و زمین چمن سوران شهرستان تیران و کرون از جمله طرح‌های یاد شده است.

سلطان حسینی تصریح کرد: افتتاح سالن رزمی ۲۲ بهمن شهرستان مبارکه و زمین چمن مصنوعی نهضت آباد شهرستان نجف آباد دیگر طرح‌های امسال هفته تربیت بدنی در این استان به شمار می‌رود.

وی با تبریک هفته تربیت بدنی تصریح کرد: فعالیت‌های بدنی و ورزش نباید هیچگاه به زمان و مکان محدود شود و ایجاد شرایطی برای نهادینه کردن فرهنگ روی آوری به ورزش برای تمامی اقشار ضروری است.

بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در اصفهان فعالیت می‌کنند و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این استان وجود دارد.

هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به انواع رشته‌ها با برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.