مدیر روابط عمومی هیات تیراندازی با کمان استان اصفهان در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: مکان این اردو ورزشگاه ایثار واقع در خیابان جی اصفهان است و ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی، تا ۲۴ مهرماه زیر نظر مربیان به تمرین خواهند پرداخت.

محمدصادق پسندیده افزود: مجید کاکوش، محمدرضا زندی و اصغر زارعی نژاد از تهران، هادی نوری و زینب ملکی از اصفهان، زهرا دلخوش از خراسان رضوی، مریم یاورپور از  یزد، رمضان بیابانی از مازندران، علی سینا منشاء‌زاده از کرمان، غلام‌رضا رحیمی از خوزستان با سرمربیگری مصطفی حبیبیان از اصفهان در این اردو حاضر هستند.

وی همچنین یادآور شد: مسابقات آسیایی کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور تیم کمانداران ایرانی متشکل از ۶ نفر به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد.

پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از روز سه‌شنبه ۲۵ آگوست با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود و روز ۶ سپتامبر با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.

هیچ ورزشکاری در روز برگزاری افتتاحیه به میدان نخواهد رفت، اما در روز اختتامیه و پیش از مراسم، مسابقاتی در رشته‌های دوی ماراتن، بدمینتون، تیراندازی، والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر برگزار می‌شود.

۶۰۲۰/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.