عباس رضایی روز یکشنبه در حاشیه دیدارهای هفتگی خود با صاحبان صنایع اصفهان در استانداری با بیان این که حل قسمتی از مشکلات تولیدگران و صنعتگران استان در حیطه اختیارات استاندار و در استان قابل حل است، افزود: برخی در این جلسات با تلفن و برخی در ستاد تسهیل یا شورای اقتصاد مقاومتی استان و ظرفیت هایی که نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات در نظر گرفته استٰ، پیگیری می شود.

وی اظهارداشت: رفع نیاز تولیدکنندگان متناسب با اولویت های استان دنبال می شود که خود را باید با شرایط و قوانین وفق دهیم و براساس اولویت بندی و مصالح استان حرکت کنیم.

وی یادآور شد: به عنوان مثال در این شرایط که قیر مورد نیاز استان استٰ، بسته بندی و صادرات این محصول به مصلحت استان نیست .

استاندار اصفهان با بیان اینکه یک سری مسائلی که حل نمی شود به واسطه آن است که برخی نمی خواهند خود را با قوانین وفق دهند، اضافه کرد: واحدهای تولیدی آلاینده نباید انتظار داشته باشند سلامت مردم به خطر افتد چون سلامت جامعه از هر چیز دیگری مهمتر است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی ایده ها پیش از این منجر به فرار سرمایه گذار از اصفهان شده بود، ادامه داد: در این خصوص با برگزاری جلسات هفتگی و دیدار و گفت و گو با صاحبان تولید و صنعت اصفهان و بهره گیری از برخی مدیران با انگیزه در حوزه های مختلف به دنبال جذب سرمایه گذاران و رفع موانع و مشکلات تولید هستیم.

استاندار اصفهان اضافه کرد: در همین راستا جلساتی هفتگی با تولید گران برگزار و در برخی روزهای هفته با سرکشی به واحدهای تولیدی استان از نزدیک و چهره به چهره به بررسی مشکلات و موانع تولید می پردازیم.

رضایی اضافه کرد: رفع برخی دیگر از مشکلات در حیطه اختیارات استان نیست و لذا با جمع بندی این موضوعات به تهران ارسال می شود و از این طریق دنبال می شود و در مجموع این جلسات رضایت نسبی به دنبال داشته است.

جلسات استاندار اصفهان و معاونان با صاحبان تولید و صنعت روزهای یکشنبه به صورت مستمر در استانداری اصفهان برگزار می شود.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی صنعتی ترین استان کشور بشمار می‌آید.

۶۰۲۶//۷۱۳۴/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.