مجید حججی روز یکشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان در فرمانداری این شهرستان افزود: رفتار منفعلانه برخی از خبرنگاران و رسانه‌ها مانع از انعکاس مشکلات و مطالبه‌گری برای رفع آن‌ها شده است.

وی بیان کرد: بعضی از خبرنگاران فقط به پوشش و انعکاس رویدادها می پردازند و کمتر به چالش‌های پیش روی افراد سرمایه‌گذار و عموم مردم رسیدگی می‌کنند.

فرماندار تیران‌ و کرون با اشاره به ظرفیت‌های تولیدی در حوزه گردشگری و صنعتی و وجود جاذبه های تاریخی این شهرستان تصریح کرد: کشاورزی، گردشگری و صنعت سه اولویت مهم برای توسعه اقتصادی این منطقه است که کشاورزی و گردشگری از اهمیت بیشتری نسبت به توسعه صنایع دارد.

وی ادامه داد:تیران‌ و کرون مرز بین شهرستان های دارای هوای پاک و آلوده است که فعال سازی صنایع در این منطقه موجب تهدید علیه سلامتی بوده و به بخش گردشگری و کشاورزی صدمه می زند.

حججی با اشاره به اینکه انعکاس مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذار توسط رسانه ها موجب بهبود اوضاع و تسهیل شرایط سرمایه گذاری می شود، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران شهرستانی، استانی، ملی و خارج از کشور برای انجام فعالیت اقتصادی در این شهرستان در حوزه های کشاورزی و گردشگری تاکنون  اعلام آمادگی کرده اند اما کاغذبازی سخت اداری مانع از انجام ماموریت آن‌ها شده است.

وی به همکاری خبرگزاری ایرنا استان اصفهان در پوشش رویدادهای شهرستان و همچنین انعکاس مشکلات و ظرفیت های این شهرستان اشاره‌ و از فعالیت خبرنگار ایرنا در منطقه قدردانی کرد و گفت: رعایت اصول حرفه ای در انعکاس اخبار و توجه همه جانبه به نیازهای شهرستان ها از قابلیت‌های این رسانه ملی است.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان ضمن اعلام آمادگی این رسانه برای انعکاس دستاوردها و اقدامات بیشتر دولت در این شهرستان گفت : استان اصفهان و این شهرستان ظرفیت های فراوانی در بخش های مختلف دارند که شکوفایی این ظرفیتها با اطلاع رسانی هدفمند و با همکاری بیشتر مسوولان نهادهای اجرایی به توسعه منجر می شود.

جانعلی فتحی ادامه‌داد: این ظرفیت های پیدا و پنهان باید با تولید اطلاعات آشکار شود و آنگاه منابع و اعتبارات ملی را برای توسعه و پیشرفت این شهرستان بکار گرفته می شود.

وی اظهارداشت : خبرگزاری جمهوری اسلامی این رسانه دولت و ملت، تلاش دارد با اطلاع رسانی و انعکاس واقع بینانه و اثر بخش مسائل و مشکلات در جهت رفع معضلات جامعه و مردم قدم بردارد.

در حاشیه این دیدار ، خبرگزاری ایرنا اصفهان میزگرد" ظرفیت ها و موانع سرمایه گذاری در شهرستان تیران و کرون " را با حضور فرماندار و شماری از مدیران شهرستان و کارشناسان برگزار کرد.

تیران‌ و کرون در مسیر جاده ای غرب اصفهان و ارتباط بین استانی های چهارمحال و بختیاری و خوزستان قرار گرفته است.

/6026/7131

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.